Gentlemanful Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Ja, er det mulig å få sixpack på 2 måneder? Eventuelt hvordan bør jeg trene da? Kan noen gi eg et treningsprogram? Som jeg burde følge. Tusentakk! mvh. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Har du mye fett på magan? Lenke til kommentar
Gentlemanful Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Tja.. Ikke så mye, helt normalt. Er ikke overvektig. Kan si at jeg er 185 høy, veier ca 70 kg. Har du mye fett på magan? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Du må trene mye kardio, og en del mageøvelser. Grunnen til at man ikke får synlig six-pack er fordi det er ett fettlag foran. Lenke til kommentar
Gentlemanful Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Du må trene mye kardio, og en del mageøvelser. Grunnen til at man ikke får synlig six-pack er fordi det er ett fettlag foran. PS. Er14 å. Mageøvelser er greit, men skjønner ikk helt hva kardio betyr HVordan utfører man en kardio? og et spm til, trengs det noen løpe øvelser som intervaler elns? Eller bare det du sa ^ Takk for svar! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hvorfor skal du ha six-pack? Er ganske vanskelig å få til, ihvertfall på kort tid. Ser mye bedre ut med markerte armer og skuldre. Hva med å heller legge på seg 10 kg og trene overkropp og lår? Du kan selvfølgelig gjøre noen mageøvelser også, men det kan for mange være veldig vanskelig å få til sixpack. Jeg har ikke sjangs, selv etter 7 måneder med trening og godt kosthold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå