brune-ha Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Alle bredbånds leverandører bør tenke på å stå sammen mot RIAA, hvis alle oss data nerder, ikke får laste ned noe lenger trenger vi søren meg ikke no heavy linjer heller. Da vil bredbåns leverandørene merke det på pelsen tenker jeg Hva skal jeg med 1024/256 hvis jeg skal lese avisen? Lenke til kommentar
vegham Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 RIAA kan bare brenne I helv***e spør du meg, snoke på privat personer er det verste!!! uten og si fra at dei skal det !!! har dei noen rett til og gjøre dette ? trodde hacking var forbudt i norge ? Levrandøran bør vertfall støtte sine kunder så langt dei kan så vi får vekk desse folka som bare prøver og finne en NY måte og tjener penger på !! tror eg gjør som dei andre: setter ID på RIAA_suger i kaza. Og ta firmaer som har servere på for at folk skal kunne laste ned fra er en ting men privat personer ? nei, nei, nei....blir dei ikkje lagt ned eller slutter med snokinga si kommer vell noen smartinger til og snoke på RIAA sine ansatte og ka dei gjør i reallife, når dei kaster boss ute i steden for i bossbøtta, når dei kaster papirboss i vanlig boss og når dei tømmer kaffi i dassen. Så skal dei få stille opp i retten og forklare seg. Eller om deii kjører på rødt lys. Alt går ut på det samme, dei snoker like masse i privatpersoner som dette sjer med dei. Bare la oss håpe dei forsvinner, demokratiet vil vinne tro på det Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Bra å høre at det er andre enn meg som er i mot RIAA...... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Alle bredbånds leverandører bør tenke på å stå sammen mot RIAA, hvis alle oss data nerder, ikke får laste ned noe lenger trenger vi søren meg ikke no heavy linjer heller. Da vil bredbåns leverandørene merke det på pelsen tenker jeg Hva skal jeg med 1024/256 hvis jeg skal lese avisen? Sier akkuratt det samme selv. Lesing av avisen med isdn går ikke sakte. Det er bare du som har vendt deg til og lese med adsl som går fortere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå