Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan fortelle til foreldre at man vil skifte kjønn?

krix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med dagens teknologi, sa kan han faktisk bli 100% jente. Selvsagt vil ikke formering osv fungere. Men bryst, vagina, kvinnelige former, endring av hår produksjon kan konstrueres kunstig.

Men det er essensielt at denne operasjonen taes så tidlig som mulig slik at du unngår å bli en "mannekvinne", da sikter jeg til en kvinne med mannlige trekk som store hender, skjegg osv.

Det er løgn! Visuelt vil man se ut som en kvinne, men man blir ikke ei ordentlig kvinne ved å endre det visuelle. Kvinner har en annen beinbygning, annerledes hjerne, kan produsere melk og føde osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Med dagens teknologi, sa kan han faktisk bli 100% jente. Selvsagt vil ikke formering osv fungere. Men bryst, vagina, kvinnelige former, endring av hår produksjon kan konstrueres kunstig.

Men det er essensielt at denne operasjonen taes så tidlig som mulig slik at du unngår å bli en "mannekvinne", da sikter jeg til en kvinne med mannlige trekk som store hender, skjegg osv.

Det er løgn! Visuelt vil man se ut som en kvinne, men man blir ikke ei ordentlig kvinne ved å endre det visuelle. Kvinner har en annen beinbygning, annerledes hjerne, kan produsere melk og føde osv.

Jo man kan bli 100% kvinne dersom man starter kjønnsskifte i 3-4års alderen, med hormon behandling. På denne måten vil man få kvinnelige bryst uten operasjon, man vil få kvinnelig beinoppbygning, kvinnelig stemme, kvinnelig hårvekst osv. Vagina må derimot konstrueres kunstig.

Jeg nevnte selv i mitt innlegg at formering osv ikke vil fungere. Når jeg snakker om formering da sikter jeg alt som har med graviditet og sex å gjøre. Hun vil ikke få orgasme, bli gravid, få mensen, vil ikke kunne melke osv. Men utseende vil være 100% kvinnelig.

Dette har jeg sett på et TV program på National Geographic, og dermed så kan jeg bekrefte at dette stemmer.

Edit: fjernet en kommentar

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Siden man nå prøver på å transplantere livmoren til en kvinne til kroppen til dattera som ikke har en livmor, så burde man da ikke være så langt unna med å gjøre en biologisk mann til en biologisk kvinne?

De gjør stadig flere banebrytende fremskritt innenfor dette området. Det vil nok mest sannsynlig være mulig å gjøre dette til slutt.

Lenke til kommentar

Jo man kan bli 100% kvinne dersom man starter kjønnsskifte i 3-4års alderen, med hormon behandling. På denne måten vil man få kvinnelige bryst uten operasjon, man vil få kvinnelig beinoppbygning, kvinnelig stemme, kvinnelig hårvekst osv. Vagina må derimot konstrueres kunstig.

Jeg nevnte selv i mitt innlegg at formering osv ikke vil fungere. Når jeg snakker om formering da sikter jeg alt som har med graviditet og sex å gjøre. Hun vil ikke få orgasme, bli gravid, få mensen, vil ikke kunne melke osv. Men utseende vil være 100% kvinnelig.

Dette har jeg sett på et TV program på National Geographic, og dermed så kan jeg bekrefte at dette stemmer.

Derfor kan man så langt aldri bli en fullkommen kvinne. Uansett de som skifter kjønn gjør det gjerne mye senere, og derfor vil de alltid være menn. Du kan sikkert lage en Lamborghini Diablo chassis til bilen min, men den vil fortsatt ikke bli en Lamborghini Diablo av den grunn. Jeg har t.o.m lest at menn kan bli gravide, men det er ren bull. Det viser seg gjerne at det er kvinner som vil leve som menn og er egentlig er et kvinnfolk som selvfølgelig har mulighet til å få unger. Ingen menn kan bli gravide, det er en av de vesentlige grunnene til vi er menn! Ett unntak er hermafroditter, men de er både mann og kvinne samtidig.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Derfor kan man så langt aldri bli en fullkommen kvinne. Uansett de som skifter kjønn gjør det gjerne mye senere, og derfor vil de alltid være menn. Du kan sikkert lage en Lamborghini Diablo chassis til bilen min, men den vil fortsatt ikke bli en Lamborghini Diablo av den grunn. Jeg har t.o.m lest at menn kan bli gravide, men det er ren bull. Det viser seg gjerne at det er kvinner som vil leve som menn og er egentlig er et kvinnfolk som selvfølgelig har mulighet til å få unger. Ingen menn kan bli gravide, det er en av de vesentlige grunnene til vi er menn! Ett unntak er hermafroditter, men de er både mann og kvinne samtidig.

Her mener jeg at du tar litt feil.

Det vil komme flere store banebrytende gjennombrudd innenfor medisin på dette område i fremtiden. Det jeg vil påpeke er at fosteret eller den nyfødte babyen er på en måte "nøytral", så vil den utvikle seg til en jente eller til en gutt. Hvis du blir født, og du utvikler deg i retning av en gutt, så kan vi snu denne prosessen inn i en utvikling av jente, derfor vil du bli 100% jente. Problemet er at dette er ikke perfekt enda, og vi trenger flere gjennombrudd innenfor medisin. Derfor skrev jeg at man kan bli 100% tidligere som du påpekte var løgn. Når jeg mener kan, så snakker jeg ikke om i dag eller med TS, men i nærmeste fremtid, for eksempel om 20-30år.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

*snip*

Alle fostere starter som jenter, så faller testiklene når det bestemmer seg for at det heller skal bli en gutt :)

Jeg er klar over det, men jeg tok ikke sjansen på å si det pga faren om at det var feil. Derfor brukte jeg betegnelsen "nøytral". Jeg har hatt Biologi 1 på videregående, og der lærer man om fosterets utvikling.

Edit: nærmere forklaring da.

Det er y-kromosomet som bestemmer at fosteret skal utvikle seg til en gutt fordi det er det kjønnsbestemmende kromosomet.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...