Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan fortelle til foreldre at man vil skifte kjønn?

krix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Med dagens teknologi, sa kan han faktisk bli 100% jente. Selvsagt vil ikke formering osv fungere. Men bryst, vagina, kvinnelige former, endring av hår produksjon kan konstrueres kunstig.

Men det er essensielt at denne operasjonen taes så tidlig som mulig slik at du unngår å bli en "mannekvinne", da sikter jeg til en kvinne med mannlige trekk som store hender, skjegg osv.

Vil han også bli irrasjonell, få månedlige humørsvingninger og miste evnen til å lukeparkere? :!:

Nei, han vil bare bli en semi-kvinne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Men kan han noen sinne oppleve å være kåt eller få orgasme som semi-kvinne?

Selvfølgelig ikke, man kan konstruere underlivet kunstig, men det betyr ikke at det finnes fungerende nerver der.

Lenke til kommentar

Det er mange som kan føle seg fanget i en kropp som dem ikke synes å være sin. Dersom du er helt sikker på at du vile være en jente, så er det fordelaktig å skifte kjønn i ung alder. Hvis hormonbehandling startes tidlig vil du slippe å få noen av disse urmaskuline trekkene som gjerne kommer etter endt 20.

Jeg vet i hvert fall at en fullvoksen hormonelt mann som skifter til kvinne ikke er like attraktivt enn en som har startet skiftet i ung alder.

Lykke til TS! :)

Lenke til kommentar

Finn noen som har gjennomgått det samme, altså en mann som skiftet kjønn til kvinne. Uansett hvilke spørsmål du sliter med, følte sikkert hun det samme en gang i tiden, og kan svare deg mye bedre enn noen andre. Jeg vet ikke hvordan forholdet med dine foreldre er, men snakk med den som du føler forstår deg best. Mor er jo som oftest mest empatisk, faren din, hvis han er litt tradisjonell av seg, har sikkert litt imot at du skifter kjønn fra gutt til jente, og vil kanskje prøve å overbevise deg til å la være. Men jeg kjenner ikke foreldrene dine, så ikke hør på meg. Det virker som de allerede vet at dette er noe du har tenkt på? I så fall er det en begynnelse å be mor/far/begge inn i stua og begynne med å si f.eks. "dere vet jeg har hatt lyst til å skifte kjønn en stund nå?", eller lignende. Bare si det du faktisk tenker, skjønner godt at det er flaut, men ingenting som er verdt å gjøre har noensinne vært lett. Bare husk å ikke ta det ti minutter før du skal på skolen, sett av god tid. Gjerne på ettermiddagen, med flere timer til rådighet. Hvis du har søsken du ikke er 100% bestekompis med, få dem til å holde seg langt til helvete unna, kommer bare til å gjøre vondt verre å ha en prepubertal lillesøster hengende rundt og knise.

Og viktigst av alt: Ikke hør på tullingene i denne tråden, semi-religiøse fjols som tror psykologer faktisk kan forandre hvordan hjernen din er satt sammen. Å snakke med en psykolog kan sikkert hjelpe hvis du er keen på å betale en liten formue for å bli fortalt av andre hva en gjennomsnittsperson ville følt hadde han vært deg, ellers finnes det bedre veldedige formål å bruke penger på, barnebyer og hungersnød og krig og whatnot. Foreldre eller en som allerede har skiftet kjønn er mye bedre samtalepartnere og kan hjelpe deg mye bedre enn noen psykolog noensinne kan.

Lykke til!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Har du tenkt over temaet kjærlighet? Altså, du mister jo MYE innen den fronten.

Hetrofile Menn -> Kvinner

Homofile Menn -> Menn

Hetrofile Kvinner -> Menn

Homofile Kvinner -> Kvinner

De fleste Menn vil ikke ha en kvinne som har vært mann tidligere, ihvertfall ikke noe jeg kan se for meg. Jeg antar det er samme med Homofile kvinner.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...