krix Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 såå, for å gjøre saken kort, så vet de at jeg vil skifte kjønn til jente.. men vil snakke mere om det, men blir flau alikevell tips..? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Snakk med dem, forklar hvorfor på en skikkelig måte. La dem snakke ut og snakk ut du å. Foreldre er veldig fin støtte, og kan komme godt med hvis du faktisk går igjennom med operasjonene. Lenke til kommentar
krix Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 jeg har jo snakket litt. men når de spør: har du tenkt noe mere på ( det ang jeg vil bli jente tingen) så svarer jeg alltid: joda.. XD jeg vil snakke, men er jo også flaut... arrg. så vanskelig dette her er... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Du kan jo foreslå at dere går til familieterapi. Det kan kanskje være enklere å prate med en ''sakkyndig'' i blant dere som kan svare på spørsmål de eventuelt har. Lenke til kommentar
krix Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 en mulighet, men jeg er livredd å snakke med andre face2face Lenke til kommentar
Populært innlegg Alpakasso Skrevet 29. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. juni 2011 Kjenner tre guttefødte som nå er jenter. De var glade i et par måneder – nå savner de penisen sin. 35 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 en mulighet, men jeg er livredd å snakke med andre face2face Derfor kan det kanskje være bedre for deg å prate med en som jobber med slike ting til daglig 1 Lenke til kommentar
krix Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 fortsatt litt redd? face2face i det temaet = heelp me Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Tror ikke det er så mange som har erfaring med å skifte kjønn her på forumet... 3 Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Bare si: "Mamma, pappa; nå er jeg jente. Heheheheh" 6 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Tenk deg gjennom en ekstra gang, uansett hvor mange ganger du har gjort det. Gå rundt i et par måneder og tenk og visualiser, kun i hodet, at du er en jente. I alle situasjoner. Går det fint er det på tide å også kle seg som en jente. Om du mener det fortsatt kan være verdt det, så vær så god. Men jeg tror du vil angre en gang. Du får et kjønnsorgan som er veldig mye mer ubrukelig enn det du har i dag, og du vil aldri kunne få barn. Lenke til kommentar
krix Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Følt det slik i 6 år ( siden jeg var 10 els) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Følt det slik i 6 år ( siden jeg var 10 els) Hva vil du hete da som kvinne? Jeg antar at dette er på plass for lengst? Lenke til kommentar
krix Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Ja:) jeg vil hete Malin Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Før du får ta kjønnsskifte-operasjon må du ha gått rundt som kvinne/jente i "drag" i minst et år (eller var det to?) på forhånd. Sånn at alle vet at du er klar for det. Regner med du allerede kler deg og oppfører deg som en jente allerede? Lenke til kommentar
krix Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Kler meg ikke som det enda.. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Da burde du begynne med det, får ingenting gjort før du begynner med det. Og da vil alle rundt deg få en roligere overgang istedenfor at du plutselig kommer og er jente en dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Med dagens teknologi, sa kan han faktisk bli 100% jente. Selvsagt vil ikke formering osv fungere. Men bryst, vagina, kvinnelige former, endring av hår produksjon kan konstrueres kunstig. Men det er essensielt at denne operasjonen taes så tidlig som mulig slik at du unngår å bli en "mannekvinne", da sikter jeg til en kvinne med mannlige trekk som store hender, skjegg osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg