Gå til innhold

Kan noen gi meg et par spill Idèer

Anbefalte innlegg

Hei, jeg leter etter spill og spille fortiden, har runna Elder Scrolls: Oblivion, Dragon Age 2, Fable 3 og spillt litt av Total War serien.

Jeg er litt på utskikk etter realsistiske spill, gjerne et spill der mann må bruke hode og som man ikke kommer igjennom på en kveld.

Er åpen for alle typer spill i bunn og grunn. Hvis dere kan gi litt info om spillet hadde det vert fantastisk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil bruke hodet, så anbefaler jeg Civilization 4. Det er nok ikke så realistisk, men det vet jeg ikke om spillene på listen din heller er, så sånn sett burde det passe greit. Er et turbasert-strategispill med en helt annen dybde enn feks Total War, så om du liker å bruke hodet, så vil du få nok å bryne deg på her!

Lenke til kommentar

Takk for svar :) Mange av mine venner og anbefaler meg det, kansje jeg brude høre på dem hehe :)

Jeg vet at de spilla jeg nevte ikke er så realistiske, det er derfor jeg vil ha noe realistisk nå, men igjen jeg er åpen for alle typer spill :)

Lenke til kommentar

Lær om orddeling med Josifine, er ganske utfordrende. ;-)

Ikke vær slem nå da. :p

On-Topic:

Synnes du burde ta en titt på Fallout 3, S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl og Call of Pripyat. Førstnevnte er jo et ganske godt kjent spill og er helt fantastisk. Sistnevnte er ikke så godt kjent, men er en utrolig FPS opplevelse man ikke burde gå glipp av.

Vet ikke om du la merke til det, men jeg så bort ifra at spillet skulle være realistisk. :p

Lenke til kommentar

det har begge deler, og grafikken er faktisk ikke så værst den heller. men jeg ville sett på noen videoer på youtube først. så du vet hva du kaster deg uti, det er ikke moro og sløse penger på et spill som ikke fenger ;)

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...