MrAvionics Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Noen som vet om en LED h4 pære som lyser tilnærmet som en 30W ? Lei av at pæren går i stykker pga risting. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) LED pærer lyser veldig svakt i forhold til vanlig halogen pære. Men hvor mye vet jeg ikke, men langt under 30W. Vet ikke om noen LED som lyser så kraftig Endret 8. juli 2011 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hva slags bil skal dette på? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Det er ikke på en bil, men en MC lykt. Postet her framfor MC forumet da jeg satset på at flere her hadde peiling på dette Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hvis du skal ha mer holdbart lys enn halogen, så ville jeg nok vurdert xenon, dog er dette ulovlig. Bar stussa litt når du skulle ha noe annet enn det som var originalt på 30/30w Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Siden det bare er 30 watt, så finnes det vel noen led som er sterke nok? Eventuelt noen løsninger der flere led er koblet sammen og danner en stor diode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå