herdon Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Jeg leter etter en midi fil som har Tysklands nasjonalsang ("das lied der deutschen" eller "deutschland über alles"). Har lett igjennom hele nettet, men jeg (søkt på google), men alle jeg finner der (er få) er enten en .midi (som visstnok ikke går like greit som en .mid fil, som er den egentlige MIDI filtypen), eller så finner nettsiden ikke siden. Takker for alle svar. PS. Sånn at det er 100% klart, så vil jeg ha hele sangen/melodien, og ikke bare siste vers. Endret 29. juni 2011 av herdon Lenke til kommentar
herdon Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Funker denne? Det er problemer med å åpne siden. Endret 30. juni 2011 av herdon Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hvilken nettleser er det du bruker? Her blir midifilen automatisk lagret, slik at jeg kan spille den på min maskin. Bruker chrome 14. Lenke til kommentar
herdon Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Hvilken nettleser er det du bruker? Her blir midifilen automatisk lagret, slik at jeg kan spille den på min maskin. Bruker chrome 14. Jeg bruker Internet Explorer 8 (har ikke giddet og laste ned noe annet). Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Bruk høyre musetast og lagre som. Lenke til kommentar
herdon Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Takk, rart at nedlastingsvinduet ikke begynte når jeg trykket på den vanlig, den skal jo gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå