E-Jensen Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Har et merkelig problem med min emachine e 728.entlig står jher skriver, for eksempel dette innlegget her så leogså skal jeg å redigere dette etterpå så dere ser hva som egog vær. Nå skriver jeg alt her først gger skriften seg i hytt Når jeg :::::::::: Nå skal jeg passe på at ordene kommer der de skal, så her kommer samme innlegg en gang til. Har et merkelig problem med min emachine e728. Når jeg skriver, for eksempel dette innlegget her så legger skriften seg i hytt og vær. Nå skriver jeg alt her først å redigerer dette etterpå så dere ser hva som egentlig står her. ::::::::::: Som dere ser på det øverste så er det ingen regel på hvordan bokstavene og ordene flytter seg. (ikke som jeg kan forså ihvertfall) Noen som vet hva dette er? Det skjer uansett om jeg skriver på nett, som her, eller i word f.eks Er jo noe slitsomt å gå igjennom alt jeg skriver for å flytte ord og bokstaver på rett plass igjen. (jada, gjort det med dette siste også). Hjelp tas i mot med takk (mulig jeg trenger bokstavkjeks-forklaring) Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Har du prøvd å restarte maskinen? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Kan det være fordi du kommer borti "MousePadden" eller hva det nå kalles på PCn? Hender med meg ofte på min bærbare pc, det gjør jo at du klikker der musepekeren er, og da begynner du jo og skrive en annen plass. Har du mulighet til å slå den av mens du skriver, så gjør det ) Om det ikke er det, vet jeg ikke .. Lenke til kommentar
E-Jensen Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Har du prøvd å restarte maskinen? Ja mange ganger. Slår den av hver natt og dette har pågått en stund nå. Lenke til kommentar
E-Jensen Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Kan det være fordi du kommer borti "MousePadden" eller hva det nå kalles på PCn? Hender med meg ofte på min bærbare pc, det gjør jo at du klikker der musepekeren er, og da begynner du jo og skrive en annen plass. Har du mulighet til å slå den av mens du skriver, så gjør det ) Om det ikke er det, vet jeg ikke .. Det kan jo være en mulighet, selv om jeg ikke tror helt det heller. Tror ikke jeg er såååå "sleivete" med hendene/fingrene. Men hvordan slår jeg isåfall av den da tro? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Det kan jo være en mulighet, selv om jeg ikke tror helt det heller. Tror ikke jeg er såååå "sleivete" med hendene/fingrene. Men hvordan slår jeg isåfall av den da tro? På min bærbare har jeg en knapp ved siden av den, men om du ikke har det, så vet jeg ikke om det funker .. Lenke til kommentar
E-Jensen Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Det kan jo være en mulighet, selv om jeg ikke tror helt det heller. Tror ikke jeg er såååå "sleivete" med hendene/fingrene. Men hvordan slår jeg isåfall av den da tro? På min bærbare har jeg en knapp ved siden av den, men om du ikke har det, så vet jeg ikke om det funker .. Etter å ha søkt litt etter dette fant jeg ihvertfall svaret på det. Fn tasten + F7 slår av touchpadden hos meg. Så gjenstår det å se om det var det som var problemet, når jeg nå ser på dette innlegget ser det foreløpig vedlig bra ut. Tenk om det var så enkelt å fikse Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Etter å ha søkt litt etter dette fant jeg ihvertfall svaret på det. Fn tasten + F7 slår av touchpadden hos meg. Så gjenstår det å se om det var det som var problemet, når jeg nå ser på dette innlegget ser det foreløpig vedlig bra ut. Tenk om det var så enkelt å fikse Håper det hjalp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå