abene Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Det populære e-postprogrammet er klart i versjon 5.0. Thunderbird blir enklere å bruke Lenke til kommentar
edwood Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Og poenget med å gå fra versjonsnummer 3.1.1 til 5.0 er å samkjøre versjonsnumrene med Firefox eller? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Er nok noe du sier der ja. At de skal samkjøre. Er vel kanskje litt lettere å forholde seg til for brukerne etterhvert også, i tillegg viser det på en måte at Mozilla vil ha like stort fokus på begge sine hovedprodukter. Lenke til kommentar
djsimen Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 er det noen der ute som har brukt denne nyeste versjonen? vet dere i såfall noe om kompabilitet til og fra outlook? (vet at thunderbird er flink til å importere men jeg tenker mest på export til filer som evnt outlook kan bruke.) Lenke til kommentar
Tore Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Søker... versjon 5.0 funnet... laster ned... ferdig installert/oppdatert... Første jeg oppdager, ingenting synlig er endret.. Jeg får stokket om på fanene om jeg har mange oppe... og åpnet faner i nytt vindu... Litt mer firefoxY i brukergrensesnittet altså, veldig kjekt for oss som bruker firefox & thunderbird. Stort sett en samkjøring av versjonnr ja kan man si, noen små oppdatteringer.. Helt greit å oppdatere bare for å ha gjort det... Men ikke noe i det heletatt som en Firefox 4.0 oppdatering... Man forventer jo litt når man hopper opp på en X.0 versjon... Endret 29. juni 2011 av Tore Lenke til kommentar
fakuall Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Er det noen som vet hvordan man samler mail i samtaler/tråder som på gmail i thunderbird? Jeg bruker gmail men når de lastes inn i thunderbird deles alle svarene som en enkelt mail i stedet for å samle alle under en. :/ Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Importerer Thunderbird mapper jeg har laget i Hotmail f.eks.? Lenke til kommentar
ErLa92 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Er det noen som vet hvordan man samler mail i samtaler/tråder som på gmail i thunderbird? Jeg bruker gmail men når de lastes inn i thunderbird deles alle svarene som en enkelt mail i stedet for å samle alle under en. :/ Du kan sortere etter tråder ved å trykke på knappen som er helt til venstre på "sorteringslinja". Da blir alle mailene sortert etter tråder eller samtaler basert på når de er startet:P Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Er det noen som vet hvordan man samler mail i samtaler/tråder som på gmail i thunderbird? Jeg bruker gmail men når de lastes inn i thunderbird deles alle svarene som en enkelt mail i stedet for å samle alle under en. :/ Se om Thunderbird Conversations (utvidelse) er det du er ute etter Endret 29. juni 2011 av hernil Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Er det noen som vet hvordan man samler mail i samtaler/tråder som på gmail i thunderbird? Jeg bruker gmail men når de lastes inn i thunderbird deles alle svarene som en enkelt mail i stedet for å samle alle under en. :/ Vis -> Sorter etter -> Tråd Lenke til kommentar
fakuall Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Det var ikke værre nei! Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå