AudiA3 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Har siden januar fått utslett og allergi uten å finne kilden til hva som forårsaker allergien. flyttet inn i et totalrenovert hus oktober ifjor, med nye rør i hele huset. har holdt i sjakk allergien med prednisolon, med en gang kuren er ferdig blusser det opp igjen! Utrolig irriterende!! Legen mente at vannet ved dusjing kan være en mulig kilde, skal nå prøve å unngå vannet i huset. Er det smart å koke vannet i noen dager og dusje med det? Eller bør jeg unngå det totalt og fi ne et annet sted å dusje? MEN.. DERSOM jeg reagerer på vannet, hvordan pokker ordne opp i dette uten å måtte flytte?!? kan jo ikke slutte å dusje.. Takker for alle svar og tips... frustrerende!! Bor forresten i Nedre Eiker Lenke til kommentar
Cola89 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Hadde det sånn da jeg flyttet, du smaker og lukter om det er for mye klor.vi ringte komunen og de sa at de hadde tatt i for mye klor så de stengte vannet og fiksa d Endret 29. juni 2011 av Cola89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå