GeNeRaL1 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 hovedkortet heter Gv33-ett-eller-annet, og jeg lurer pA om noen kan si meg hvor stor prosessor jeg kan sette i det? eller hvor jeg kan se pA kortet hva det heter? Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 en sååååååå |-------------------------------------------| stor en :lol: Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 hcgustad: skjerp deg, du skjønte hva han spurte om da GeNeRaL1: Du kan bruke f.eks Aida32 eller Sisoft Sandra for å sjekke hvilket hovedkort du har, og så gå til produsentens hjemmeside for nærmere opplysninger. Det er også mulig at navnet står på hovedkortet, som f.eks her (rett over minneslot'ene). Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 en sååååååå |-------------------------------------------| stor en :lol: Bådaling... Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 en sååååååå |-------------------------------------------| stor en :lol: Slo meg dær , skulle svare 4kg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 det er vel standard-størrelser på cpu'er, hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
GeNeRaL1 Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 takk sA mye for svarene, selv om ikke alle svarte til forventningene mine Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 takk sA mye for svarene, selv om ikke alle svarte til forventningene mine da bør du formulere deg bedre neste gang, da Lenke til kommentar
gspr Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 en sååååååå |-------------------------------------------| stor en :lol: Slo meg dær , skulle svare 4kg Eh? Er du dum? Vi vet da alle at CPU-størrelser måles i furlongs og hestekrefter per imperial mile en engelsk skilpadde går på 2 cm honnikorn! :o Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 mulig du har et kort med Intel® 845G/GV Chipset trykk på pause når du starter opp (på sorte skjermen) så står det muligens ett sted. Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Du kan og prøve med en liten operasjon ... Prøv altså å fjarne vifte eller ribbe fra korte. Det er veldig stor sjanse for at det står et konkret navn på chipsetet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå