-Jørgen- Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Sliter litt med maskinen til min far, den går generelt tregt og får ikke noen av logg programmene til å kjøre. Får denne meldingen etter å ha installert MBAM: "Programmet kan ikke starte fordi MSVBVM60.DLL ikke finnes. Dette problemet kan la seg løse ved å installere programmet på nytt." Har avinstallert og installert flere ganger, men meldingen kommer uasnett. Får heller ikke til å kjøre combofix, programmet stopper hvor det står noe sånt som "scanningen tar normalt 10min, men på meget infiserte maskiner kan den lett dobles." Programmet har stått der uten fremskritt i opp til 4timer før jeg har gått lei av å vente, og dermed restartet maskinen. Som et siste forsøk prøvde jeg DDS, men dette programmet ble bare åpnet i notisblokk. Får heller ikke til å kjøre maskinen i sikkerhetsmodus, trykker F8 under oppstart, men kommer aldri til menyen hvor man velger sikkerhetsmodus. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Tiden er nok inne for formatering og en fresh install av windows. Ellers kan du jo alltids prøve Dr. Web live CD. Har ikke testet den selv så det ville vært fint om du gir tilbakemelding om den fungerer. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Ja, tenkte litt i samme baner selv. Har fått MBAM til å kjøre nå, og den fant ingenting i alle fall. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Ja, tenkte litt i samme baner selv. Har fått MBAM til å kjøre nå, og den fant ingenting i alle fall. Ellers kan du ta ut disken og skanne den med en frisk maskin. Funker som regel det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå