brann96 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 hei jeg har en ps3 som har Begynte å bare blinke rødt hele tidene. vet noen hva det er med den? Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Du har en utro Playstation. Den har nok parret med en Xbox som har RROD. 1 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Bare å kontakte plassen du kjøpte den på, og få den reparert Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Du har en utro Playstation. Den har nok parret med en Xbox som har RROD. haha,måtte lolle litt av den kommentaren. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Du har en utro Playstation. Den har nok parret med en Xbox som har RROD. haha,måtte lolle litt av den kommentaren. Si det du nettopp skrev, høyt blant vennene dine. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Du har en utro Playstation. Den har nok parret med en Xbox som har RROD. haha,måtte lolle litt av den kommentaren. Si det du nettopp skrev, høyt blant vennene dine. Det kan jeg vettu! Er stolt eier av Xbox 360 og har aldri eid noe annet. Så ja, skal si det til kompisene imorgen tidlig! Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Det jeg mente var at ingen sier "lolle" nå for tiden. Uansett har det ikke noe å si så lenge du er deg selv! Stay at it mate. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Det jeg mente var at ingen sier "lolle" nå for tiden. Uansett har det ikke noe å si så lenge du er deg selv! Stay at it mate. hehe,der tar du feil,kjenner flere som sier bruker ordet lol når man snakker med hverandre^^,men ordet lolle er ikke så ille mye brukt nei. men sant det du sier,viktig og være seg selv ja. Endret 1. juli 2011 av zlpw0ker Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Desverre kjenner jeg ingen som noen gang kunne tenkt seg å sagt dette ordet. Derfor er ditt argument ugyldig. Tuller med deg, er bare meg og mine venner som ikke sier sånt. Da har vi også våre fraser som ikke er så superkule for andre. Endret 1. juli 2011 av Grøgger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå