Øystein.F. Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Slik har du aldri sett Resident Evil-serien før. Les hele saken Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 "Du kan spele aleine òg, men det er på ingen måte der fokuset ligg." ... og der brast hjertet mitt. Man kan klage på at serien har stagnert, men det skilte seg likevel ut fra mengden. Dette høres mer ut som nok et standard skytespill. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 jaja.. bra det kommer remake av 2ern! Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) jaja.. bra det kommer remake av 2ern! Tror du burde sjekke kildene dine. Endret 29. juni 2011 av Shifty Lenke til kommentar
super9co Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Mangler dagens barn helt attention span? er det derfor spillserier som Tomb Raider og Resident evil som hadde mye vanskelig gåteløsning ispedd noen få actionsekvenser har blitt til tredjepersons skytespill uten noe hjernetrim? Nei, det var bedre i gamle dager :-P Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Funker ikke å sende japanske klassikere til vestlige produsenter. Både dette og Silent Hill: Downpour blir etter all sannsynlighet katastrofer. Lenke til kommentar
Lex_InnleggNO Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Anyway: Enig med deg i at vi hadde større glede av både Tomb raider og Resident Evil før. Skjønt, fikk nylig gleden av å "gjenoppleve" Resident Evil-stemninga via Gamecubes remake fra tidenes morgen. En del nye gåter sammenlignet med PS1-versjonen, men dette ble likevel latterlig enkelt. De gåtene som fortonet seg som vanskelig og hjernetrimaktige i 1998, oppleves i dag desverre ikke mer enn kun en nøye kalkulert hindring i historien. Arkadeaktige Resident Evil 5 tok meg med storm da det kom.Om serien nå tar et ytterligere steg i retning av samarbeidsmodus, og til og med lar undertegnede få gå gjennom Racoon city med våpenet i beredskapsstilling, ser jeg ingen grunn til å erklære gravølstemning. Ennå. Det eneste jeg ikke skjønner er hvorfor man skal kunne få drepe Leon. Hva er greia med å knerte helten? Endret 1. juli 2011 av Zeph Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Endelig vanlige zombier :D Har ikke spilt spillet fra begynnelsen av, men er det bare i filmene at byen er jevna med jorda? eller er dette "før" byen ble sprengt? Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 hmm liker ikkje at dei har så masse demon aktige monster og mennesker osm er "gale". likte goode gamle zombie fest bedre eg, litte ammo, ubruklig kniv....sån det skal være^^ Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Nå gjenstår det bare å se om de har klart å ødelegge resident evil spillene som har vært mine favoritter siden jeg så den første cinematicen i 1ern hvor den zombien snur seg mot deg. Når du nevnte ordet tempo gikk forventningene mine RETT til bunns. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Diskusjonen rundt nynorsk og bokmål er flytta her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1355512Vidare diskusjon rundt språk vil bli fjerna. Lenke til kommentar
tommacool Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Resident evil har aldri vært orginalt. De første RE spillene stjal fra Alone in the dark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå