Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Renner ut sæd av penis hele tiden

Anbefalte innlegg

Hei.

Igår, så kom jeg for 1. gang.

Så ut som sæden var av fin kvalitet, ingen klumper etc.

Og idag, så har jeg hatt sitv i hele dag!

Jeg har runket 5 ganger iløpet av idag, og det kommer ca. like mye hver gang.

Men her er problemet, når jeg er ferdig og har kommet, så renner fortsatt sæden ut av penis.

Jeg har lagt et papir i boksern min og bytter det hele tiden (det kommer mye).

Mamma kommer hjem snart og jeg vil ikke drive å hente og kaste papir når hun kommer hjem hele tiden.

Så åssen får jeg det til å stoppe?

Takk!

Postet av anonym: 395d5e0887ceb3028b3aab77d45ea3a4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan stemme at jeg har litt oppsamlet ja.

Kom i puberteten rundt i jule tider.

Da fikk jeg de første hårene rund penis osv..

Men jeg har aldri forstått poenget med å runke, så jeg har aldri runket før igår/inatt.

Da hentet jeg krem, og satt på en film. Og da ble det straks mye morsomere!

Men nå er jeg sliten i hele kroppen, vil egentlig bare gå å legge meg..

Lenke til kommentar

Men jeg har aldri forstått poenget med å runke, så jeg har aldri runket før igår/inatt.

.. Krem? :ph34r:

Det går garantert over, siden ingen mennesker har et utømmelig lager med sæd i ballene. Visst ikke, så er ballene dine like produktive som barnearbeidere i Kambodsja.

Hah, lo litt av det siste.

Ja eller, sånn fuktighetskrem.

Funka fint det :)

Har ikke tellingen på hvor mye jeg har dratt den idag.

Og en ting til..

Når jeg skrur på noen fine filmer, så tar det ikke lange tiden før spruten kommer.

Etter kanskje 10-20 sekunder.

Det er jo direkte kjedelig, vil jeg etterhvert holde lenger?

noen metoder for å holde lenger?

Takk

Lenke til kommentar

.. Krem? :ph34r:

Det går garantert over, siden ingen mennesker har et utømmelig lager med sæd i ballene. Visst ikke, så er ballene dine like produktive som barnearbeidere i Kambodsja.

Hah, lo litt av det siste.

Ja eller, sånn fuktighetskrem.

Funka fint det :)

Har ikke tellingen på hvor mye jeg har dratt den idag.

Og en ting til..

Når jeg skrur på noen fine filmer, så tar det ikke lange tiden før spruten kommer.

Etter kanskje 10-20 sekunder.

Det er jo direkte kjedelig, vil jeg etterhvert holde lenger?

noen metoder for å holde lenger?

Takk

Da er det kanskje best å slutte og se på disse fine filmene? Det går alltid mye treigere når du lar være : ) Hos meg kan det tar det som oftest noen minutter.

Lenke til kommentar

Når du får sæduttømming, vil det være en rest som renner ut etterpå. Det du kan gjøre er å holde rundt penis og klemme/dra ut resten. Nå er saken slik at om man onanerer oftere vil kroppen øke sædproduksjonen også så du løser ikke dette ved å runke det ut hele tiden.

Jeg vil også anbefale å oppøve litt selvkontroll, redusere hyppigheten og la ting normalisere seg litt.

Jeg skjønner det ikke er så lett akkurat i den fasen du er i nå, men dette er veldig viktig å være litt bevisst på. Det ligger fintfølende psykiske mekanismer i dette og altfor mange har fått et tvangsmessig forhold som de lett drar med seg videre i livet. Det går mest på vanens makt.

Endret av geirm
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

^^

Jeg begynte å runke på barneskolen, så jeg holder meg i 10 minutter nå. Funker fjell! :D

Jeg kan holde meg så lenge jeg vil egentlig :), ganske godt å ha full kontroll. Dette er med videoer, er ikke noe stor forskjell for meg med videoer og fantasi.

Postet av anonym: 0f34fab08be943a4d9c4d7d520997079

Lenke til kommentar

^^

Jeg begynte å runke på barneskolen, så jeg holder meg i 10 minutter nå. Funker fjell! :D

Jeg kan holde meg så lenge jeg vil egentlig :p, ganske godt å ha full kontroll. Dette er med videoer, er ikke noe stor forskjell for meg med videoer og fantasi. Er glad jeg begynte tidlig, er ingenting negativt med ronking unntatt når du får kommentarer av en lærer(mens hun smiler lurt) på hvorfor høyre hånden min er mye større en venstre. Flaut øyeblikk det ja, lol.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...