TheXboxFreek Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Musen og tastaturet mitt lever sitt eget liv nå. Jeg kom nær (fn) + alt gr (M) som er en recorder av noe slag. JEg prøvde å restarte pc'n og det fungerte dårlig. Tastaturet mitt ville ikke skrive T, og jeg har T i passordet på pc'n, så derfor måtte jeg hente et annet, og hvis jeg trykket backspace så skrev den det jeg hadde skrevet før. Nå som jeg skriver så begynner musen min å trykke selvom jeg ikke venstreklikker. Noe hjelp? Hele dritten har klikka.. Kanskje rotete skrevet, men blir distrahert av musen som gjør sitt eget.. Lenke til kommentar
MrConfusion Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 FN + Alt gr er macro recording on the fly på Black Widow. Vet ikke hvordan du løser det, prøvd å google litt? Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Det var det som skjedde, det at jeg kom nær, men resettet tastaturet i programmet for tastaturet også lastet jeg ned ny driver for musa, og hittil fungerer det, men takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå