abbflex Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg har en Honda SFX 2003 som jeg mista nøkklene til i fjor under en runde frisbeegolf. Tenkte å få litt liv i den igjen siden jeg fortsatt betaler veiavgift og forsikring på den, men da må jeg vel bytte tenningslåsen? ser de har tenningslås til den for noen få hundrelapper på mc-deler.com så tenkte å bestille en der. Lurte på om det er noe annet jeg trenger, eller bør huske på?(aldri skrudd på scooter før). Den står med rattlåsen på da. Kan det være et problem? Og eventuelt hvordan kan det løses? Lenke til kommentar
Andreassen96 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 ojda, du kan nok få problemer med å få av rattlåsen ... Lenke til kommentar
abbflex Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Noen tips på hvordan jeg kan få av rattlåsen? helst uten å knekke den, hvis ikke det er eneste utvei. Lenke til kommentar
Andreassen96 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 du må prøve å skru løst tenningslåsen og se hvordan det er gjort.. Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Hvorfor ikke stikke til forhandler, og skaffe en ny nøkkel der? Endret 1. juli 2011 av Grimbo 1 Lenke til kommentar
heskea Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 bruk vinkelsiperen på rattlåsen eller borr den opp. btw du må sansyneligt vis av med alle dekslene i fronten når du skal skifte tenningslåsen og fikse rattlåsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå