Vent180dager Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Hei! Fant igjen en gammel datmaskin å skal se om jeg kan få den til å virke! Men når jeg starter den får jeg denne meldingen: STOP: c000135 {Finner ikke komponent} Programmet kan ikke starte fordi basepop32 ikke finnes. Det problemet kan la seg løse bed å installere programmet på nytt. Det er en Packard Bell EasyNote med Windows XP Home Edition. Jeg vet ikke hvilken model det er, alle klistremerkene har falt av.. :3 1. Jeg hugser å ha fått en virus melding om å slette basepop32.. Så jeg er 100% sikker på at det var et virus som ødela den :< 2. CD-Rom virker ikke. Jeg hadde klart å slettet en driver eller noe i registeret. Jeg vet dette fordi jeg hadde samme problemet med min nåværende pc 3. Jeg har ingen tomme CDer, men en 1GB minnepinne Hjelp hadde vært supert! Unnskyld for rotete innlegg :> Her er ett bilde om det skulle hjelpe.. EDIT: Kom meg inn på setup (trykk f2 ved start) CPU Type: Intel Celeron M CPU 410 @ 1.46GHz CPU Speed: 1460MHz HDD Model Name: ST9120822A HDD Serial Number: 5LZ0PBQ5 ATAPI Device: MATSHITAUJ-850D System BIOS Version: V0.14 UUID: Det var langt gitt.. Trenger dere dette, eller kan jeg slippe? Endret 29. juni 2011 av Vent180dager Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 [Løst] Installerte Ubuntu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå