Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Sony VAIO nekter og åpne programmer

Anbefalte innlegg

Installerte Team Fortress 2 via Steam som siste nedlastning.

Åpnet laptopen og startet diverse programmer. Husker ikke akkurat hvilke da jeg for øyeblikket har to maskiner stående ved siden av hverandre, og jeg kjører internet og diverse programmer litt vilkårlig over begge maskiner.

Skulle åpne en minestick på laptopen, men det fungerte ikke. Plugget den inn "installerer driverprogramvare" "nedlasting feilet". Så jeg tok den ut og satt den inn i den andre maskinen, fungerte fint.

Åpnet deretter TF2, men det lukket seg selv rett etter den lille grå loading boksen ble borte og skjermen blir sort. Dere som bruker steam vet hva jeg snakker om.

Skulle åpne Opera og spørre dere eksperter om dette, men Opera er umulig og åpne. trykker og trykker, men ikonet blir så vidt markert før det bare blir dødt igjen.

Internet Explorer fungerer. Prøvde og installere AVG via den nettleseren, og det fungerte fint helt til den faktiske installieringen begynte. Installasjonen av installasjonspakken fungerte, men da jeg trykket "install" reagerte den som alle de andre programmene.

Bruker ingen virusprogram da jeg var dum nok til og tro at jeg aldri får den slags. Noe som har stemt til nå i løpet av mine 7-8 år i pc verdenen.

Klarer ikke sjekke om jeg har siste versjon av drivere siden jeg ikke kan laste ned nye programmer.

skulle laste ned siste oppdateringen av java, etter forslag fra windows, men samme problem vedgår.

Takk for all hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...