EskimoBob Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 http://www.dagbladet.no/dinside/2003/07/31/374864.html Stakkars RIAA folkene Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 vannvittig bra. De kan sikkert vinne også Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 jeg regner egentlig med de vinner, USA'ianere er utrolig opptatte av personvern, og å beskytte sine grunnlov festede rettigheter (min generelle oppfatning iallefall)...hvis dette havner forran en jury, vil Pacific Bell vinne, garantert! GO Pacific Bell!! og nei, jeg tror ikke StjeleHor ville gjort det samme...vi snakker tross alt om det samme selskapet som angivelig bruker kundelistene til andre selskaper somredskaper for salgs og markedsføringsavdelingen sin..ettersom de styrer linjene, vet de hvem som er kunder hvor... Lenke til kommentar
Star Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 helsike! synd dem ikke finnes her i landet:) Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Tull, Saksøk platebransjen selv! du har rett til det om disse snoker på din datamaskin. I Norge er det lov å laste ned MP3 men ikke dele ( ha MP3 filer i C:My Shared Folder ). I tillegg saksøker Pac Bell to firmaer som sporer opp fildelere for RIAA. Jævlig bra! Håper Pac Bell saksøker disse for HACKING og the Judge burer dem inne i 75 år i et homsefengsel i New Mexico med utvida vaselinrompe og gamle Reeves låter ! Nå er det nedover og ut med RIAA Lenke til kommentar
Josten Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Go go Pacific Bell! Hvis noen av de norske selskapene gjør noe lignende vil nok et bytte til det selskapet vurderes sterkt. Hater RIAA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå