smarty Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg lurer på å kjøpe meg en QTEK 7070 og har noen spørsmål jeg håper noen kan svare på. - Vil det være mulig å benytte en GPS og kartsoftware sammen med denne telefonen (f.eks TomTom) ? evt. via Bluetooth, evt. når ? - Kan QTEK benytte WLAN i form av SD-kort ? evt. når kommer dette - Kommer det norsk versjon av programvaren i telefonen ?, evt. når - Hvordan er batterilevetiden i praktisk bruk på denne telefonen ? - Jeg har hørt fra noen som har prøvd telefonen at det er mye tekniske feil på den, stemmer det ? - Ved synkronisering med e-post i Outlook på min PC, vil jeg kunne velge hvilke mapper i mailboksen min som skal synkroniseres, eller tar den kun øverste nivå i innboksen ? På forhånd takk ! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 http://www.pdanorway.com/qtek7070.htm Les den testen. Der står det om WLAN kortet. Og du kan jo sjekke ut www.coolsmartphone.com for masse nyttig info om denne herlige telefonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå