JuC1y Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hei. Jeg har nå to aktive bankkort, hvordan kan jeg få sperret den jeg ikke bruker? Jeg har kastet den jeg ikke bruker, men den er aktiv enda. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Er det noe jeg ikke forstår her? Du ringer banken din selvsagt! Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Skulle ikke være nødvendig det... Det gamle går vel sikkert snart ut på dato (?) ; klipp det i minst to deler og kast det i søpla (evt på forskjellige steder så ingen kan sette det sammen og bruke kortnr+utløpsdato på netthandel). edit: om du med "aktiv" mener at noen (andre) faktisk har brukt kortet, ring banken og sperr det med en gang -og ikke kast kort uten å klippe dem først, eller vent til de er utgått før de kastes.. Endret 29. juni 2011 av Inge Rognmo Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Antar at det du mener er at du har sluttet å bruke ett av kortene dine, men at det fremdeles ligger aktivt hos banken, og at du dermed betaler et årsgebyr på typisk 200 kroner for å ha det, som du vil har vekk. Isåfall må du, som noen påpekte over meg, ta konakt med banken din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå