Ole3 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg prøvde å drenere vann fra dieselfilteret på min Mondeo '04-modell. Skruen ble åpnet men knapt noe væske kom ut. Er det noen triks for å få filteret til å slippe væske? //Ole Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Er der ikke en pumpe på toppen av filteret? Har du sett i håndboka til bilen?. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Forveter du at det skal være mye vann i et dieselfilter?? Er normalt det at det kommer bare litt. Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Forveter du at det skal være mye vann i et dieselfilter?? Er normalt det at det kommer bare litt. Nei da, jeg forventer vel egentlig ikke noe vann i det hele tatt. Problemet er at jeg knapt fikk noe flytende ut. Jeg regnet med at jeg kunne tappe hele innholdet av filteret via tappeskruen hvis jeg ville? //Ole Er der ikke en pumpe på toppen av filteret? Har du sett i håndboka til bilen?. Ingen pumpe der nei. Haynes beskriver behov for et kar som er stort nok til hele innholdet av filteret. //Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå