MrLee Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Er det noen som har original Coolermaster Stacker kabinett som kan si noe om det passer med Chieftec SNT-3141 SATA diskrammer i monteringsløsningen og evt. at de passer inn med fronten/ikke stikker for langt bak i kabinettet? Tenker på disse: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=319943#info Med dette: Evt. om det er andre bedre/billigere/like gode alternativer der ute? Endret 29. juni 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Khani Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Jeg kan anbefale disse: iStarUSA BPN-DE340SS-BLACK De er rammeløse/verktøyløse og i nesten i full aluminium. Eneste er vel bakplata meg kontaktene og viften. En liten video jeg fant. Endret 1. juli 2011 av Wilyes Lenke til kommentar
Khani Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Feilpost* Endret 1. juli 2011 av Wilyes Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 De så geniale ut, men det er ikke noen norske forhandlere (siden du linket til ebay)? Lenke til kommentar
Khani Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Nei jeg har ikke funnet noen Norske forhandlere som har disse. Men nå har jeg ikke hatt noe spesielt med problemer når jeg har kjøpt varer via utanlandske butikker. Jeg har derimot hatt mere problemer med Norske nettbutikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå