Deadzone Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hei. Har vært bortskjemt med altibox 25/25 linje en god stund, men har flyttet litt lengere ut på landet og kan bare få ADSL. Jeg benyttet meg av Netgear WNDR 3700 til fiberlinjen og vil bruke denne routeren i stedet for Nextgentel sin router. Slik jeg har de nå har jeg bare koblet Netgear routeren til Nextgentel sin router, men vil ikke ha 2 routere stående. Jeg har prøvd å koble Netgear routeren direkte (fra kontakten til netgear routeren), men kommer meg ikke på nett. Noen som vet om jeg kan bruke kun Netgear routeren? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 3700 er en router, ikke et modem så du må koble deg via modemet. Lenke til kommentar
Deadzone Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Ah.. kjedelig. Routerne er plassert på barnerommet til minstepia, så ville ha bort skiten SKulle gjerne ha fått bort de. Vil det fungere å kjøpe et slikt network kit? (Devolo dLAN 200 AVmini Network Kit) For å koble i støpselet? Slik at jeg kan plassere nextgentel routeren i et annet rom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå