tunheim Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hei Har en gaming-pc som bråker litt mye, er ok når eg spiller, men får spader av viftestøyen når jeg skal leses ei nettavis eller hw.no Noen her som kan anbefale meg noe grei programvare (ikke eksperimentell eller uten gui) for å få regulert ned viftehatighet, kanskje kombinert med temperaturovervåkning, underklokking eller noe slikt? Om det har noe å si så er hovedkortet fra MSI, prosessoren AMD og grafikkortet Nvida. Lenke til kommentar
Sixexes Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 GPU viften kan styres ved hjelp av MSI afterburner Det er det beste programmet for overclocking av GPU, og fungerer på mange GeForce kort fra Nvidia.. Om du tenker på alle viftene i et program anbefaler jeg speedfan, det er et simpelt program som lar deg bestemme hastigheten på viftene i prosent. Men det krever at hovedkortet ditt støttes av speedfan, det kan du se etter på speedfan.net Lenke til kommentar
tunheim Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 GPU viften kan styres ved hjelp av MSI afterburner Det er det beste programmet for overclocking av GPU, og fungerer på mange GeForce kort fra Nvidia.. Om du tenker på alle viftene i et program anbefaler jeg speedfan, det er et simpelt program som lar deg bestemme hastigheten på viftene i prosent. Men det krever at hovedkortet ditt støttes av speedfan, det kan du se etter på speedfan.net Tusen takk, går så det griner nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå