Joachim_F Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Snart får vi landsbyer, nye monstre og mer spennende omgivelser. Les hele saken Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Dette ser jo litt kult ut. Finner nok masse vi kan bruke dette til. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Gleder meg til å se hva adventure updaten bringer. Men først skal jeg leke meg med pistons. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 De der piston-greiene ser fantastisk morsomme ut! Må nesten ta meg noen timer med Minecraft igjen etter en lang pause. Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Om jeg husker rett har Notch og co blitt inspirert med "Pistons" fra en modifikasjon noen random folk lagde til Minecraft. Pistons hadde så stor suksess i den modden at de til slutt valgte å legge det til i det orginale spillet Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 "Han forteller at de allerede har implementert nye og mer komplekse terrengtyper, «minst» en ny fiende, ny kampmekanikk, et nytt system for lyssetting og landsbyer befolket av ikke-spillende figurer." Byer, ny kampmekanikk og «minst» en ny fiende. Veldig, veldig kult. Så har vi jo 1.7 oppdateringen også. Skal prøve å legge meg tidlig idag og heller stå opp tidlig imorgen. Har allerede en plan om å lage heis et form for heissystem. Lenke til kommentar
myndighetene Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan Lenke til kommentar
sigi333 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Landsbyer, tenker han skal inkorporere millenaire modden da Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Om jeg husker rett har Notch og co blitt inspirert med "Pistons" fra en modifikasjon noen random folk lagde til Minecraft. Pistons hadde så stor suksess i den modden at de til slutt valgte å legge det til i det orginale spillet Det er mer enn bare inspirert. Det er nesten akkurat det samme, men de fikk jo lov av de som lagde modden da. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 I følge Jeb's twitter vil saksene være til å "klippe" ull fra sauene (som nevnt i artikkelen - bare at det er definitivt, ikke 'antakeligvis'), og vil med denne oppdateringen være eneste måte å faktisk få ulla fra en sau (mens å "slå" på den med andre gjenstander kun vil skade og drepe den). I tillegg skal saksene også gi muligheten til å klippe løvblokkene til trær, så nå skal det også bli mulig å samle løvblokker som man kan sette ut, uten at server-admin må "jukse" det inn. Med løvblokkene åpnes det opp for å lage hekker, forme trær som man vil og andre ting. Det vil sannsynligvis også være mulig å plukke opp en TNT-blokk som har blitt satt ut med saksene. Kilde Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Oppdater texturene. De suger. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Oppdater texturene. De suger. Sto det ikke at de skulle det da? Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 SNART blir spillet like gøy som Terraria. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Oppdater texturene. De suger. http://lmgtfy.com/?q=minecraft+texture+packs 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Oppdater texturene. De suger. Ok, siden du insisterer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå