Nilsen Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hackere har sluppet 800 000 brukernavn og passord, og en rekke nordmenn er rammet. Ser du brukernavnet ditt her? Da er du i trøbbel Lenke til kommentar
cfg Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Bare meg som virkelig elsker det faktum at LulzSec blei eid og ga opp? Nei? Tror ikke det er noen som har irritert meg mer den siste tida enn akkurat den scriptkid gruppa der.. Lenke til kommentar
adder1972 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Bare meg som virkelig elsker det faktum at LulzSec blei eid og ga opp? Nei? Tror ikke det er noen som har irritert meg mer den siste tida enn akkurat den scriptkid gruppa der.. Vitner jo om litt mangel på innsikt. LulzSec ble ikke "eid" av noen. I tillegg tror jeg ikke du får "scriptkids" til å gjenta det LulzSec gjorde. Men det er jo flott du ikke er irritert lenger, da. 7 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 De har noen litt mer dedikerte personer som kan litt mer ja.. Til motsetning fra de VIRKELIGE skriptkiddene "anonymous". Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg var på lista! Men fiksa det nå Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hva skjer med hashing + salting av passord? Tar ca. fem minutter ekstra å implementere dette riktig. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Helvete. brukernavnet mitt er der. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hvorfor ligger denne artikkelen ute to ganger, både på teknofil.no og hardware.no? Bare meg som virkelig elsker det faktum at LulzSec blei eid og ga opp? Nei? Tror ikke det er noen som har irritert meg mer den siste tida enn akkurat den scriptkid gruppa der.. Vitner jo om litt mangel på innsikt. LulzSec ble ikke "eid" av noen. I tillegg tror jeg ikke du får "scriptkids" til å gjenta det LulzSec gjorde. Men det er jo flott du ikke er irritert lenger, da. Mitt inntrykk var at LS sa de hadde langsiktige planer, men plutselig ombestemte de seg og la ned? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 LulzSec fortjener en real omgang med buksevann 2 Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 LulzSec fortjener en real omgang med buksevann Da var det ordnet. Buksevann? Ikke ungdomsskolen dette. En omgang med balltre på knærne deres. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Med "battlefield", mener dere hele EA-forumet? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Var på Heroeslisten ja, men bruker ikke det passordet på andre ting. Hadde ikke akkurat et megasikkert passord heller da. Nei, battlefield er bare brukerne av en lukket Heroes-beta. Endret 29. juni 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Da lurer jeg på hvem i helvete som bruker mitt navn på Heroes og Hackforums.... Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 – Bytt passord på alle tjenester du bruker– Bruk unike passord på hver enkelt tjeneste Det hadde blitt en tøff jobb for meg. Jeg har minst 23 forskjellige brukernavn og minst 19 forskjellige passord på minst 74 forskjellige steder. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 https://shouldichangemypassword.com/ https://twitter.com/dagrz Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 herregud, jeg forstår ikke at it-utviklere med yrkesstolthet fortsatt lagrer passord i klartekst i 2011 5 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Jeg har da aldri meldt meg på noen Battlefield Heroes-beta, likevel fikk jeg beskjed om at jeg var i fare via dem. Fikk resette et passord ved å oppgi e-mail-adressen min til siden deres. Hvis det er sånn at hackerne har fått tak i passordet mitt fordi EAs databaser flyter over i hverandre, lukter det skandale. Endret 29. juni 2011 av Isbilen Lenke til kommentar
ziper Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Bare meg som virkelig elsker det faktum at LulzSec blei eid og ga opp? Nei? Tror ikke det er noen som har irritert meg mer den siste tida enn akkurat den scriptkid gruppa der.. vel nå ser det ut til at flere av LulzSec personene har blitt invitert til Blackkat Sec gruppen som er en gruppe med mye mer erfaring, så det ser ikke ut som at det er ferdig enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå