Thera Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Tenker jeg heller ser Cannonball Run igjen. Lenke til kommentar
TheAngryVideoGameNerd Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 @HenricoSM "Synes det er på tide å lage simulatorliknende bilspill i et åpent miljø!" Nærmest et slikt spill du kommer er dessverre midnightclub los angeles Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Dette blir ikke engang lastet ned ulovlig for å prøve.. 1 Lenke til kommentar
tommacool Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 NFS1 og Porsche Unleashed er det eneste gode NFS spillene. Case closed Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Enda mer patetisk enn vanlig. De bryter nye bunnrekorder år etter år. Helt utrolig! Det siste gode NFS spillet var Porsche. 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Kutt ut alt vaset, og lag heller eit Gumball spel :-) Hugsar eg såg dette på EA(?) pressekonferansen - og tenkte med meg sjølv at det der sløsar eg ikkje 3-400 kroner på. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Håper dette spillet krysser terskelen hos Gamer også for hvor grensa går hva kvalitet angår. Det siste man trenger når det blir produsert makkverk som dette er en som virker som han prøver bilspill for første gang. Med Shift 2 anmeldelsen friskt i minne håper jeg anmelder tar imot et tips også: Test spillet ordentlig, spill spillet slik EA ikke ville at du skulle. Kjør i ring, prøv å ta en burnout, rygg, brems. Dette er enkle grep jeg har brukt for å avsløre giddalaushet hos produsenter, og i samtlige NFS tilfeller(siden Most wanted) har jeg funnet svakheter/bugs/feil. Synes detaljnivået i Shift 2 anmeldelsen var utrolig lav, tenk litt mer "hva skjer om jeg gjør det her". Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Festlig at utviklerne tror de har så greie på bilkjøring at de kan lure spillerne til å "tro" de kjører en "ekte" racerbil... EA: NFS Fails yet again! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 NFS1 og Porsche Unleashed er det eneste gode NFS spillene. Case closed Det de burde ha gjort er å lage NFS: Ferrario Unleashed eller NFS: Lamborghini Unleashed. Alt dette tullet med pimping av bilene, løping til fots og alt det der er bare teit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå