Jerrgul Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hei, har Windows 7 Ultimate på maskinen atm, og jeg får beskjed om at dette er en uekte versjon. Jeg har fått tak i en ubrukt Professional key, må jeg installere hele driten på nytt eller er det noen mulighet for å nedgradere fra Ultimate til Professional? Fant et program som kalles Windows 7 Anytime Upgrader, men det var visst bare for å oppgradere fra Pro til Ultimate o.l Takk for eventuelle svar. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Det er mulig å endre produktnøkkel. Gjør følgende: 1.Click on the Start Button and type: CMD (into the 'Search programs and files' field in the Start Menu) 2.The Start Menu will show 'CMD.exe', 3.Right-click the CMD.exe file and select Run As Administrator. 4.In the CMD window, type: slmgr.vbs -ipk <type your product key here> 5.To activate windows after changing the key, type: slmgr.vbs -ato Lenke til kommentar
Jerrgul Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Det er mulig å endre produktnøkkel. Gjør følgende: 1.Click on the Start Button and type: CMD (into the 'Search programs and files' field in the Start Menu) 2.The Start Menu will show 'CMD.exe', 3.Right-click the CMD.exe file and select Run As Administrator. 4.In the CMD window, type: slmgr.vbs -ipk <type your product key here> 5.To activate windows after changing the key, type: slmgr.vbs -ato Rått, skal prøve når jeg kommer hjem fra jobb. Sier ifra om det funker Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Det går vel ikke å nedgradere så vidt jeg vet...hadde det vært motsatt hadde det fungert supert med AnyTime Upgrade. Samme om du bare skulle ha byttet nøkkel på Ultimaten. Men si fra om du får dette til å fungere. Jeg gjorde en test på en virtuell pc nå,og jeg får bare opp feil 0xC004F015 Lenke til kommentar
Jerrgul Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Det går vel ikke å nedgradere så vidt jeg vet...hadde det vært motsatt hadde det fungert supert med AnyTime Upgrade. Samme om du bare skulle ha byttet nøkkel på Ultimaten. Men si fra om du får dette til å fungere. Jeg gjorde en test på en virtuell pc nå,og jeg får bare opp feil 0xC004F015 Fikk testet nå i helga, fungerte ikke, fikk opp samme feil. Må vel reinstallere hele sulamitten på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå