Gå til innhold

Asus A7A 266-e er det et godt OC kort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt begge korta du nevner her, samt ca. 6 andre hovedkort de siste 3-4 åra.

 

Asus kortet du nevner har vært det beste hovedkortet jeg noensinne har hatt. Nr. 2 går også til Asus som var mitt forrige hk (cus-l2).

 

Abit KT7A-RAID har vært verste hovedkortet jeg noensinne har hatt og jeg solgte det til en fyr. Jeg lot ham til og med prute prisen fra 1500 til 500kr og han trodde jeg var gal (det han ikke visste var at han blir lurt, selv når han betaler 1kr for det :wink:

Det var nok ikke Abit sin feil, men chipsettet var meget dårlig... Holder meg til Asus, har aldri hatt problemer med hovedkorta deres.

 

Asus kortet er godt egnet til overklokking (men det er jo de fleste korta i dag - etter min mening). Kjører XP1800 stabilt på 1702Mhz og vil nok greie mer men det kommer til å bli veldig varmt med min nåværende kjøling (80x80mm vifte på 7volt på CPU ribben, sykt at det funker :wink: Ellers kan du jo bytte chipsettvifte og bruke artic silver 3 ellerno, mange mener at Asus er slurvete med påføring av "goop" (noe jeg forstår etter å ha sjekket mitt hk). Ikke bruker de bra goop heller, minner om andre ting.

 

Lykke til med kortet ditt, håper du blir like fornøyd som meg :wink:

 

 

_________________

|| Shahin aka. stratcast ||

XP1800@XP2000+ speed (1702Mhz)

2 x WD 80GB, Midiman Delta 1010 Studio lydkort, Asus A7V266-E, Acer Travelmate 527 850Mhz Laptop og masse annet skrot.

 

[ Denne Melding var redigert av: shahin på 2002-02-06 00:42 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: shahin på 2002-02-06 00:45 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...