Foxtrot Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Jeg har en Microsoft Sidewinder 3D Pro (har ikke råd til en ny ennå). Jeg har innstalert win2k, og finner ikke noen driver som støtter dette os'et. Kan noen hjelpe meg? Kan det være at det ikke finnes noen driver til win2k, eller kan jeg bruke driveren til win98se (sikkert ikke)? Den siste driveren som jeg fant heter Sidewinder Game Controller v. 3.02. Der står det at den støtter win95 og 98. http://www.microsoft.com/products/hardware...ler/default.htm Foxtrot Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 16. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2001 Er det ingen som kan hjelpe meg? Jeg bare må bruke den til flysim. Foxtrot Lenke til kommentar
betus Skrevet 16. oktober 2001 Del Skrevet 16. oktober 2001 Er du sikker på at du trenger noen drivere til Win 2000? Fra startmeny, klikk ->settings-> Control Panel-> Game Controllers->Add. I det dialogviduet som nå dukker opp skal du kunne velge Microsoft Sidewinder, faktisk står det at win 2000 skal auto detektere denne. Jeg har ikke prøvd dette selv, da jeg kun bruker 2000 på jobben og der har jeg ikke JS. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 17. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2001 Quote: On 2001-10-16 20:11, betus skrev:Er du sikker på at du trenger noen drivere til Win 2000? Fra startmeny, klikk ->settings-> Control Panel->Game Controllers->Add.I det dialogviduet som nå dukker opp skal du kunnevelge Microsoft Sidewinder, faktisk står det at win 2000 skal auto detektere denne.Jeg har ikke prøvd dette selv, da jeg kun bruker 2000på jobben og der har jeg ikke JS. Tusen takk for hjelpen. Jeg hadde ikke tenkt på den løsningen i det hele tatt. Nå fungerer joystikken. Foxtrot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå