Gå til innhold

Minecraft 24/7 server 1.7.2

Anbefalte innlegg

heisann jeg har en server som er oppe å går 24/7.

Den er patch 1.6.6

Kjører bukkit

med disse MODene

permissions

iConomy

dailybonus

Essentials

HeavenActivity

iconomyChestShop

LWC

MobBounty

Server IP= 90.149.244.209

Alle som går innpå vil bli tatt som "guest" og kan ikke ødlegge blocks, åpne dører/chests eller lignende. Dette er jo pga ikke kjører med whitelist. :)

Om er interessert i å bli med i server bare gi en lyd til moderator eller admin.

OP's

warnen

pep111

fihelgesen

soiram

Endret av SoiRaM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

intressert! ny i gamet og kunne gjerne hatt et fast sted og være :) jeg er seriøs og kreativ!

Høres bra ut :D

bare å logge inn da ;)

EDIT:

Ser du har prøvd å logge innom, var ikke online akkuratt da.

Men skal finne en fin plass på serveren du kan begynne å bygge build ;) ser frem til å ha deg på serveren ;)

Endret av SoiRaM
Lenke til kommentar

Høres bra ut ;)

Vi har nermere 20 players på server. Usikker på hvor nøyaktig mange ettersom er vell bare 10-15 som faktisk har bygd noe. men vi vokser jo for hver dag som går ;)

Er nokk pålogget på torsdag ;)

Om jeg ikke er pålogget men pep111, fihelgesen eller warnen er pålogget "moderatorer" sier du bare at SoiRaM har sagt du kan joine ;)

Jobber litt på torsdag skjønner du :p

Viss ikke kan jeg iallefall garantere at jeg er pålogget kl 21:00 og utover kvelden ;)

Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke til å være pålogget imorgen/idag. "torsdag" før mot kl 19:00

Er på jobb hele tiden før det. Men etter dette er det fullt mulig å kontakte meg på server, eller her om vil bli med ;)

Server vil være online hele tiden. :)

Lenke til kommentar

De får ikke oppdatert til 1.7 ennå, for først så må bukkit oppdatere og så må MODder oppdateres. Om det fortsatt fungerer slik da, og det regner jeg med. Og det kan ta litt tid for dem å få disse tingene oppdatert.

Gruer meg til hvor lang tid det vil ta for bukkit når 1.8 kommer. :p

Lenke til kommentar

Server er og forblir nede en liten stund, Måtte formatere hele systemet ettersom mange systemfiler har vist seg å være korrupte. Regner med å få opp server igjen innen nermeste døgnet. Sitter å jobber her så bra jeg kan :) Så skal jeg gi beskjed når dette er oppe igjen ;)

Håper dere klarer å vente litt til :):p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...