CrimsoN94 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Vil få en mye renere hud. Har kviser her og der, og er fra Sri Lanka og er 17 år gutt. Har prøvd litt forskjellig. Jeg som er 17 år gammel gutt bør jeg bruke en "cleanser" eller en ansiktrenser, og hvis så hvilken? Også trenger jeg vel en fin fuktighetskrem, og da så hvilken? Helst noe naturlig. Jeg har blitt mye mørkere i huden og lurte også da på om jeg kan bruke lemon blandet med honning og ha det på huden, eller vil huden min bli tonet ned til en litt lysere farge hvis jeg bruker en ansiktrenser. Jeg vil ha en bra dusjsåpe som jeg kan bruke, men dusjsåpen skal helst ikke brukes i ansiktet vell? Der bør jeg bare bruke ansiktrenseren, eller er det like greit. Er det vanlig at en gutt som meg er ute etter renseprodukter for huden min, har vært opptatt av det nå i 6-12 mnd. Vil bli mye lysere og renere i huden. Det ser bare litt for jævlig ut. Brystkassa mi er mye lysere enn nakken og ansiktet. BARBERING: Jeg skal bruke ansiktsrenser før jeg barber meg? Også etter jeg har barbert meg, hva skal jeg bruke til huden? Spesiell type fuktighetskrem eller hva? Kan jeg bruke solkrem rett på? Mvh, AP Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Det er nok med ein tråd, bruk den. Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg