KingInTheNorth Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg leter etter et nytt kabinett. Jeg vil ha et med god kjøling, god plass, og lettvint å bygge i. Noe annet som er nødvendig er god støy-demping. Pc'n min bråker en del, og håper at et nytt kabinett kan fikse det. Det kabinettet jeg har nå er et lite corair kabinett. Med egenlaget glass i siden. xD Har noen, noen ideer eller andbefalinger ville det vært flott! Lenke til kommentar
Nator Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Antec lager en del fine kabinetter med noe støydemping slik som P183 f.eks. De er også ganske lette å bygge i. Forøvrig er det et par ting som "fikser" vanlige typer støy: viftekontroller og vibrasjonsisolerende gummi mellom harddisker og kabinett, f.eks. mellomstykkene som Antec kabinettene har. Endret 29. juni 2011 av Nator Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Antec lager en del fine kabinetter med noe støydemping slik som P183 f.eks. De er også ganske lette å bygge i. Forøvrig er det et par ting som "fikser" vanlige typer støy: viftekontroller og vibrasjonsisolerende gummi mellom harddisker og kabinett, f.eks. mellomstykkene som Antec kabinettene har. Noe slikt? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=603164 Eller så tilbyr en venn av meg å selge http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=638672 til meg for 400. Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 men hardware.no sier om den antecen - Litt støyende vifter - Lite støy- og vibrasjonsdemping Lenke til kommentar
Nator Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 De to kabinettene der har god kjøling men ingen støydemping. P183 har begge deler, men er også litt dyrere. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Fractal Design R3 er kjempepopulær. Vurderer det sjøl nå til høsten. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Ethvert kabinett med viftekontroll vil være relativt stille. Antecs kabinetter er heller ikke særlig gode i dag mot konkurransen som er langt bedre. Dagene da Antec var konge er lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå