Loefthal Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Mm, nå har jeg ikke akkurat samme HK som du, men nesten og i mitt tilfelle kan jeg trykke F8 under boot for å få opp en BOOT-meny der man velger hva man vil starte opp fra. Jeg er 99% sikker på at ditt HK har samme funksjon. Hvis ikke må du inn i BIOS(Trykk delete under boot)og velge oppstartsmedium. Den nye UEFI-Biosen er uansett så enkel at det ikke vil bli noe problem. Nå er jeg også 99% sikker på at SSDen blir satt til ACHI-modus automatisk, men det kan du sjekke for å være sikker. På noen eldre hovedkort var standarden IDE-modus, noe som byr på litt dårligere ytelse. Lenke til kommentar
VelandS Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Ok, takk Hvordan skjekker eg om SSDen er i ACHI-modus? Hvor i BIOS? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Du finner det vel under Advanced- Sata Configuration i BIOS. AHCI heter det forresten. Skrivefeil Lenke til kommentar
VelandS Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Du finner det vel under Advanced- Sata Configuration i BIOS. AHCI heter det forresten. Skrivefeil Takker igjen Lenke til kommentar
VelandS Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Legger til LØST i emnetittel, og flytter det endelige oppsettet til 1.post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå