VelandS Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Siste oppdatering før bestilling KOMPLETT: DUSTIN: SKJERM (elkjøp): Noen som vet om andre plasser å kjøpe denne skjermen? Er i mot elkjøp, og har VELDIG dårlige erfaringer deri fra! Noen som har innvendinger eller noe å si på oppsettet? Skal som sakt brukes til BF3 MW3 osv... Lenke til kommentar
VelandS Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Ingen som har noe å si? Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvordan kan man si at en skjerm har "ultrahøy ytelse" ? Kast på en lapp til å kjøp i7? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvordan kan man si at en skjerm har "ultrahøy ytelse" ? Kast på en lapp til å kjøp i7? Kan gå over FullHD Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Liker oppsettet ditt veldig godt, godt at du gikk over til et lukket vannkjølingssystem over luftkjøling Jeg lurer bare på, hva skal du legge inn på SSD'en, er det spill, windows eller div. Programmer? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Siste oppdatering før bestilling KOMPLETT: DUSTIN: SKJERM (elkjøp): Noen som vet om andre plasser å kjøpe denne skjermen? Er i mot elkjøp, og har VELDIG dårlige erfaringer deri fra! Noen som har innvendinger eller noe å si på oppsettet? Skal som sakt brukes til BF3 MW3 osv... Ta det med ro, kan ihverfall kjøre maks og litt til på MW3 http://us.acer.com/ac/en/US/content/model/ET.UG5HP.001 Link til skjermen hvis du vil ha mere info. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Siste oppdatering før bestilling KOMPLETT: DUSTIN: SKJERM (elkjøp): Noen som vet om andre plasser å kjøpe denne skjermen? Er i mot elkjøp, og har VELDIG dårlige erfaringer deri fra! Noen som har innvendinger eller noe å si på oppsettet? Skal som sakt brukes til BF3 MW3 osv... Ta det med ro, kan ihverfall kjøre maks og litt til på MW3 http://us.acer.com/ac/en/US/content/model/ET.UG5HP.001 Link til skjermen hvis du vil ha mere info. Du burde brenne for den kommentaren... Endret 27. juli 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Siste oppdatering før bestilling KOMPLETT: DUSTIN: SKJERM (elkjøp): Noen som vet om andre plasser å kjøpe denne skjermen? Er i mot elkjøp, og har VELDIG dårlige erfaringer deri fra! Noen som har innvendinger eller noe å si på oppsettet? Skal som sakt brukes til BF3 MW3 osv... Ta det med ro, kan ihverfall kjøre maks og litt til på MW3 http://us.acer.com/ac/en/US/content/model/ET.UG5HP.001 Link til skjermen hvis du vil ha mere info. Du burde brenne for den kommentaren... Whay? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Du tar MW3 for et pent spill, noe det absolutt ikke er Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Du tar MW3 for et pent spill, noe det absolutt ikke er Mente at PacMan kjører dårligre på den dataen en MW3.. Mw3=Mw2 0% grafikk forandrin. Og over til OT. Kansje: Link til 3d pakke Endret 27. juli 2011 av Woltox Lenke til kommentar
Nanek Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fin pc du har der;) Battlefield 3 FTW <3 Lenke til kommentar
VelandS Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Liker oppsettet ditt veldig godt, godt at du gikk over til et lukket vannkjølingssystem over luftkjøling Jeg lurer bare på, hva skal du legge inn på SSD'en, er det spill, windows eller div. Programmer? SSDen skal ha windows og steam. (dvs. Windows og BF3, MW3, Portal 2, MineCraft, og CS kanskje...) Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Tråden din har visst blitt angrepet av små troll! Oppsettet ser da greit ut det. Kanskje litt overdreven bruk av penger på småtteri som mus og tastatur, men du har sikkert dine grunner. Skjermen vet jeg ikke stort om så det må nesten noen andre hjelpe deg med. Lenke til kommentar
VelandS Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Tråden din har visst blitt angrepet av små troll! Oppsettet ser da greit ut det. Kanskje litt overdreven bruk av penger på småtteri som mus og tastatur, men du har sikkert dine grunner. Skjermen vet jeg ikke stort om så det må nesten noen andre hjelpe deg med. Vil legge litt i tastatur og mus, slik at eg ikke trenger å bytte snart! Tror at den skjermen vil duge Endret 27. juli 2011 av SSSeeevvviii Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ehm, Kjapt regnestykke Win 7 =20GB+drivere Trur ikke du kan dele steam folderen, men hvis du skal ha Minecraft, CS, Mw, Battlefield + drivere. Så trur jeg den kommer til å bli ganske full, kansje litt treg. Lenke til kommentar
VelandS Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Har ikke bestemt meg enda, windows skal hvertfall på SSD. pluss div. programmer som blir brukt ofte. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Personlig har jeg Steam på en Samsung Spinpoint F3 1GB og det er lite å si på ytelsen der. Tviler sterkt på at du vil oppleve et dramatisk hopp i ytelse ved å legge Steam-mappen over på SSD. På min Corsair F120 brukes nå 51GB av de 111 faktiske GB med Win7 64, BFBC2, Assasins Creed 2 samt en del småprogrammer. Såvidt jeg vet bør man heller ikke fylle opp en SSD fullstendig, men la det være igjen noen GB for optimal ytelse. Lenke til kommentar
VelandS Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Personlig har jeg Steam på en Samsung Spinpoint F3 1GB og det er lite å si på ytelsen der. Tviler sterkt på at du vil oppleve et dramatisk hopp i ytelse ved å legge Steam-mappen over på SSD. På min Corsair F120 brukes nå 51GB av de 111 faktiske GB med Win7 64, BFBC2, Assasins Creed 2 samt en del småprogrammer. Såvidt jeg vet bør man heller ikke fylle opp en SSD fullstendig, men la det være igjen noen GB for optimal ytelse. Takk for tipset Kommer bare til å ha Windows 7 64bit + div små programmer MEN et annet spørsmål. Etter jeg har satt hele PCen sammen og skal ta første boot. Setter jeg bare inn CDen med win7 og trykker på "på-knappen"? eller må jeg inn i bios først? Har aldri instalert Win på ny harddisk, bare bygget PC med harddisk som allerede hadde Windows. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Flott og rå pc. Ganske lik min. Jeg har litt mindre GB på min SSD disk, 12GB RAM og i7 950 men ellers veldig lik . Jeg brukte ca 19640kr med 24" skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå