cuadro Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Se så enkle mennesker dere er. Det var ihvertfall en enkel setning å forumulere. Nå, over til Talmud. Hva synes du? Hva, den muntlige læretradisjonen....? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Se så enkle mennesker dere er. Det var ihvertfall en enkel setning å forumulere. Nå, over til Talmud. Hva synes du? Talmud er ingeting, ihvertfall ikke ift bøker som denne, som kun prøver å sette vampyrer i godt lys. Det skumle er at den er myntet på barn. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Hva i svarte helvete er det du prater om? Er du vampyr eller jobber du for vampyrenes interesser? Nei, min religion krever ikke blodsoffer, imotsetning til noen andre. Litt koselig lesestoff: 1). "The Jews are called human beings, but the non-Jews are not humans. They are beasts." (Talmud: Baba Mezia 114b) 2). "The Akum (Negro) is like a dog. Yes, the scripture teaches to honor the dog more than the Akum." (Ereget Raschi Erod. 22 30) [...] Jeg fant en nettside som ikke er helt enig med tolkningene dine, Nico69. Jeg skal ikke påstå hardnakket at denne ene nettsiden er så mye bedre enn dine kilder, men jeg velger å tro at den er litt mer korrekt. Vi kan i hvert fall konkludere med at det er uenigheter om hvordan Talmud blir tolket her. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): CLAIM "The Jews are called human beings, but the non-Jews are not humans. They are beasts." Talmud: Baba mezia, 114b RESPONSE (1) This represents a lack of knowledge of Hebrew at a most fundamental level. Here, the anti-Semites claim that Adam means human but it really means man. "Yetsoor" is the Hebrew word for human. Jews are referred to by the singular form of man, Adam, whilst non-Jews are referred to by the plural form of man, or anasheem. Both forms of the word mean human, but one is single, the other is plural. The reason that Jews are referred to in the singular is that if one Jew does something bad, or is alleged to have, all Jews are blamed for it. So, for the wrongdoing or alleged wrongdoing of one, all suffer. In the case of non-Jews, only individuals suffer, not all of the non-Jews. So that is why Jews are referred to as a single person and non-Jews are referred to in the plural. David S. Maddison ([email protected]) RESPONSE (2) (Also, see other responses elswhere.) Apparently a deliberate mistranslation. The passage deals with the technical rules of corpse-impurity which, according to the author of this text, apply to Jews and not to gentiles. In this connection Ezekiel 34:31 is cited: "And ye My sheep [referring to Israel], the sheep of My pasture, are _men [Hebrew: "adam"]_, and I am your God, saith the Lord God." From a careful midrashic reading of this Biblical verse, Rabbi Simeon ben Yohai deduced "Only "ye" [i.e., Israel, not other nations] are designated "adam," in the sense that only Jewish corpses and graves generate impurity according to Numbers 19:14: "This is the law: when a _man ['adam']_ dieth in a tent, every one that cometh into the tent...shall be unclean seven days..." The passage is legal and exegetical, not theological. If anything, it seems to put Jews on a lower footing than non-Jews. Typically, the words "but beasts" were added on by whoever put this list together. They do not appear in the original. Correspondent of [email protected] (Sara Salzman) [email protected] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): CLAIM "The Akum (non-Jew) is like a dog. Yes, the scripture teaches to honor the the dog more than the non-Jew." Ereget Raschi Erod. 22 30 RESPONSE The reference cited is does not exist, therefore the "quote" is forgery. Also "Akum" specifically means idolater. It does not refer to non-Jews in general. Additionally, the writing style is totally inconsistent with writings of this type which are extremely terse and abbreviated since they assume a great deal of prior knowledge. David S. Maddison ([email protected]) http://www.rense.com/general21/tal.htm Jeg tror enda jeg har til gode å se dere presentere noe som helst som uten tvil er 100 % fakta. Det sier litt om motivene eller hjernekapasiteten deres når dere gang på gang presenterer usikre ting som sannheter. Er det rart jeg blir forbannet til tider? Redigert: hva skjer med at Rense har denne artikkelen? Trodde de hatet jøder jeg, men her taler de jo for dem? Redigert 2: Det er tydeligvis en e-post-utveksling eller noe slikt. Hovedpoenget mitt er uansett at det er uklarhet om disse sitatene til Nico69. Endret 5. juli 2011 av Dux ducis Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Disse falske jødeteoriene får dere diskutere i trådene til disse vampyrbetalte agentene. Denne tråden er for at vi alle skal kjenne til sannheten om vampyrene. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 **Betalt vampyrfornektning** Pot, meet kettle. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Det gutten i eventyret her sier er egentlig at han ikke aksepterer informasjon på internett som ikke samsvarer med hans programerte virkelighet fordi at han heller ønsker å fortsette sin tilværelse som zombie. 2 Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Vi kan ihvertfall enes om at det er ondskapsfulle krefter som styrer verden. Jøder eller vampyrer. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Bare det at du nevner jøder i denne sammenhengen viser at du har misforstått... Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Sheep will be sheep. Unnskyld meg men er du en vampyr eller jobber du for vampyrenes interesser??? Jeg vet du sier nei, men her har vi vist deg klare og tydelige beviser og fortsatt nekter du som er vanlig for en typisk PK idiot. Er det uvitenhet eller har du en agenda? Endret 5. juli 2011 av Myagos Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 *Betalt vampyrbenektelse-prat* Ha-Ha-Ha. Det Gutten fra eventyret her sier er egentlig at han ikke aksepterer informasjon på internett som ikke samsvarer med hans programerte virkelighet fordi at han heller ønsker å fortsette sin tilværelse som zombie. Se filmene før du uttaler deg. Eller vent litt.. Du er vel for god til å ville se youtube-filmer? Det er vel for lav klasse for deg? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Ett annet bevis på at vampyrene kontrollerer massene via styresmaktene er at man blir lagt inn på psykiatrisk dersom man sier at man har sett eller pratet med vampyrer. 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 I kveld vises til og med en dokumentar hvor en av disse blodtørstige beistene innrømmer sin dyriske livsførsel og hvor farlige de er. For å beskytte våre barn burde vi boikotte Viasat 4.!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå