Gå til innhold

Hvorfor er det ingen som snakker om den blodtørstige elefanten i rommet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

99 prosent av verdensbefolkningen jobber for den 1 prosenten. Hvorfor skjer det? Fordi den ene prosenten frister en del av de 99 prosenten med materielle goder og status til å bli med å på leken.

Har vært sånt siden tidenes morgen. Nå er skjer det bare i større skala.

Endret av Adogg
Lenke til kommentar

Dette blir bare for dumt.

Har du i det hele tatt deg bryet med å se igjennom dokumentasjonen min? Du er nødt til å åpne øynene for sannheten....

Når jeg skriver innlegg leser jeg av og til innlegget høyt til meg selv for å få med meg hvordan det kan bli oppfattet.

Hva er det jeg har skrevet som tilsier noe annet? :)

Pot, meet kettle.

:thumbup:

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg var egentlig veldig i tvil, og trodde dette bare var en tulletråd. Men nå har jeg gjort en revolusjonerende oppdagelse. Disse grusomme skapningene har holdt på veldig lenge! Jeg kommer ALDRI til å sette mine ben i en blodbank igjen, for å si det sånn. Beistene styrer jo ÅPENBART hele geskjeften.

Mer dokumentasjon:

http://www.youtube.com/watch?v=rcyzubFvBsA&feature=player_detailpage

Og kom ikke her å tro du har noe peiling på dette før du har sett HELE FILMEN. MINST 3 GANGER!!!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Har du i det hele tatt deg bryet med å se igjennom dokumentasjonen min? Du er nødt til å åpne øynene for sannheten....

Hvilken dokumentasjon utenom youtube om jeg må få spørre? For om du spør youtube, så er Rebecca Black's "Friday" en internasjonal pop hit...

Lenke til kommentar

Hvilken dokumentasjon utenom youtube om jeg må få spørre? For om du spør youtube, så er Rebecca Black's "Friday" en internasjonal pop hit...

Se mine kildehenvisninger. Ved siden av en utall utgitte og godt kjente/leste bøker, er det laget en dokumentarserie med enorme seertall. People want to believe!

Lenke til kommentar

Hvorfor er ikke denne tråden flyttet til humor eller lignende? Det er jo åpenbart at trådstarter kun ønsker å provosere eller latterliggjøre de som ikke ser verden gjennom hans øyne.

Så er du da en av disse dyrene eller er du bare betalt for å prøve å ødelegge en viktig diskusjon?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor er ikke denne tråden flyttet til humor eller lignende? Det er jo åpenbart at trådstarter kun ønsker å provosere eller latterliggjøre de som ikke ser verden gjennom hans øyne.

Så er du da en av disse dyrene eller er du bare betalt for å prøve å ødelegge en viktig diskusjon?

GfE er åpenbart en vampyr! En av de som prøver å utrydde vår rase til fordel for de bleke bloddrikkerne! Din raseforræder!

• Liker 7
Lenke til kommentar

GfE er åpenbart en vampyr! En av de som prøver å utrydde vår rase til fordel for de bleke bloddrikkerne! Din raseforræder!

Det var det jeg tenkte meg. Vår rase er iferd med å utryddes. Jeg synes synd på mine barn som aldri vil få oppleve å være ute i sola når GfE får gjennomført sin konspirasjon for å utrydde våre nordiske gener.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er dette denslags degenerert aktivititet som vi vil at skal skje våre døtre?

Det skjer jo allerede, disse dyrene jager våre kvinner:

Hvordan kan dere benekte og bortforklare at dette skjer når sannheten ligger oppe i dagen for dere? Lar dere virkelig dissse marionettene, media og politikerne, styre hva dere tenker og mener? Har dere ikke egne tanker?

VÅKN OPP FØR DET ER FOR SENT FOR VÅRE SØNNER OG DØTRE!!!!

Tror du bare på det mainstream-media forer deg med du eller? Verden er ikke bare på TV2-nyhetene. Våkn opp og se sannheten. Dokumentasjonen har jeg vist deg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...