Populært innlegg iChristian Skrevet 28. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. juni 2011 Hvorfor er det ingen som forstår at det ikke er jødene, illuminati eller andre som er den virkelige faren i verden? Hvorfor er det ingen som forstår at dette bare er et skalkeskjul for den virkelige fienden. De som slavegjøre oss vanlige mennesker til deres egen nytelse og ernæring? Hvorfor lar folk seg rive med i skyggespillet som de sprer ut over verden gjennom kontrollen de har i media og over politikerne våre? Hvorfor skal man tro at det er et stakkarslig midtøstensk folk som står bak alt faenskapet når man gjennom hele menneskehetens historie har sett hvem som er den virkelige fienden. Fra Avarernes rike til rumenske fyrster og allverdens dokumenterte beretninger og bøker fra middelalderen og opp til i dag hvor de stadig prøver å normalisere seg ved å stadig være tilstede i media. Slik at vi skal være nøytraliserte og pasifiserte den dagen de virkelig trår frem og gjør seg klar til å overta våre sinn og kropper. De prøver til og med å fremstille det som at forhold mellom oss og dem er naturlige og romantiske, men dette vet jo alle at er fullstendig unaturlig, men allikevel lar vi dem fore våre tenåringer med dette: Dokumentasjon og . er en av disse dyrene som forteller om livet sitt. Hvorfor skal vi la disse dyrene leve og få styre våre liv slik at de skal kunne få overta kroppene, sjelene og barna våre når de er klare for det? De har jo til og med gitt oss informasjon om hvordan de planlegger å gjøre det, forkledd som . VÅKN OPP FOLK. DET ER IKKE JØDENE. DEN EVIGE JØDE ER BARE ET SKALKESKJUL!! 32 Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) 99 prosent av verdensbefolkningen jobber for den 1 prosenten. Hvorfor skjer det? Fordi den ene prosenten frister en del av de 99 prosenten med materielle goder og status til å bli med å på leken. Har vært sånt siden tidenes morgen. Nå er skjer det bare i større skala. Endret 28. juni 2011 av Adogg Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Haha. Endret 28. juni 2011 av Reg2000 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Dette blir bare for dumt. 4 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 DEN EVIGE JØDE ER BARE ET SKALKESKJUL!! Når jeg skriver innlegg leser jeg av og til innlegget høyt til meg selv for å få med meg hvordan det kan bli oppfattet. Lenke til kommentar
Populært innlegg Salvo Skrevet 29. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. juni 2011 Dette blir bare for dumt. Pot, meet kettle. 19 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Dette blir bare for dumt. Har du i det hele tatt deg bryet med å se igjennom dokumentasjonen min? Du er nødt til å åpne øynene for sannheten.... Når jeg skriver innlegg leser jeg av og til innlegget høyt til meg selv for å få med meg hvordan det kan bli oppfattet. Hva er det jeg har skrevet som tilsier noe annet? Dette blir bare for dumt. Pot, meet kettle. 4 Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg var egentlig veldig i tvil, og trodde dette bare var en tulletråd. Men nå har jeg gjort en revolusjonerende oppdagelse. Disse grusomme skapningene har holdt på veldig lenge! Jeg kommer ALDRI til å sette mine ben i en blodbank igjen, for å si det sånn. Beistene styrer jo ÅPENBART hele geskjeften. Mer dokumentasjon: http://www.youtube.com/watch?v=rcyzubFvBsA&feature=player_detailpage Og kom ikke her å tro du har noe peiling på dette før du har sett HELE FILMEN. MINST 3 GANGER!!! 3 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Følgende kilder er selvsagt også nødvendige: http://en.wikipedia.org/wiki/Anne_rice http://en.wikipedia.org/wiki/True_blood (Lærebøkene er temmelig dårlige, men dokumentarene er helt utrolig gode. Går en 10-13stk årlig.) 4 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Dette blir bare for dumt. Har du i det hele tatt deg bryet med å se igjennom dokumentasjonen min? Du er nødt til å åpne øynene for sannheten.... Hvilken dokumentasjon utenom youtube om jeg må få spørre? For om du spør youtube, så er Rebecca Black's "Friday" en internasjonal pop hit... Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hvorfor er ikke denne tråden flyttet til humor eller lignende? Det er jo åpenbart at trådstarter kun ønsker å provosere eller latterliggjøre de som ikke ser verden gjennom hans øyne. 3 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Dette blir bare for dumt. Har du i det hele tatt deg bryet med å se igjennom dokumentasjonen min? Du er nødt til å åpne øynene for sannheten.... Hvilken dokumentasjon utenom youtube om jeg må få spørre? For om du spør youtube, så er Rebecca Black's "Friday" en internasjonal pop hit... Se mine kildehenvisninger. Ved siden av en utall utgitte og godt kjente/leste bøker, er det laget en dokumentarserie med enorme seertall. People want to believe! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Da foretrekker jeg World of Darkness versjonen, gjerne 2nd eller 3rd edition. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hvorfor er ikke denne tråden flyttet til humor eller lignende? Det er jo åpenbart at trådstarter kun ønsker å provosere eller latterliggjøre de som ikke ser verden gjennom hans øyne. Så er du da en av disse dyrene eller er du bare betalt for å prøve å ødelegge en viktig diskusjon? 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hvorfor er ikke denne tråden flyttet til humor eller lignende? Det er jo åpenbart at trådstarter kun ønsker å provosere eller latterliggjøre de som ikke ser verden gjennom hans øyne. Så er du da en av disse dyrene eller er du bare betalt for å prøve å ødelegge en viktig diskusjon? GfE er åpenbart en vampyr! En av de som prøver å utrydde vår rase til fordel for de bleke bloddrikkerne! Din raseforræder! 7 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hvorfor er ikke denne tråden flyttet til humor eller lignende? Det er jo åpenbart at trådstarter kun ønsker å provosere eller latterliggjøre de som ikke ser verden gjennom hans øyne. Så er du da en av disse dyrene eller er du bare betalt for å prøve å ødelegge en viktig diskusjon? GfE er åpenbart en vampyr! En av de som prøver å utrydde vår rase til fordel for de bleke bloddrikkerne! Din raseforræder! Det var det jeg tenkte meg. Vår rase er iferd med å utryddes. Jeg synes synd på mine barn som aldri vil få oppleve å være ute i sola når GfE får gjennomført sin konspirasjon for å utrydde våre nordiske gener. 1 Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg likte delen hvor han kom med masse påstander og ingen kilder. Veldig realistisk! 2 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Hva betaler disse dyrene deg GfE? Hva tjener du på å fornekte sannheten og å spre deres løgner på denne måten? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Han får åpenbart betalt i blod fra nyfødte babyer. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Er dette denslags degenerert aktivititet som vi vil at skal skje våre døtre? Det skjer jo allerede, disse dyrene jager våre kvinner: Hvordan kan dere benekte og bortforklare at dette skjer når sannheten ligger oppe i dagen for dere? Lar dere virkelig dissse marionettene, media og politikerne, styre hva dere tenker og mener? Har dere ikke egne tanker? VÅKN OPP FØR DET ER FOR SENT FOR VÅRE SØNNER OG DØTRE!!!! Hvilken dokumentasjon utenom youtube om jeg må få spørre? For om du spør youtube, så er Rebecca Black's "Friday" en internasjonal pop hit... Tror du bare på det mainstream-media forer deg med du eller? Verden er ikke bare på TV2-nyhetene. Våkn opp og se sannheten. Dokumentasjonen har jeg vist deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå