Gå til innhold

Endelig bygge ny PC. Føler meg som nykonfirmert guttevalp!

Anbefalte innlegg

Hei alle,

Etter at jeg drepte min 3 år gamle G1S laptop, og jeg fant ut at jeg ikke orker å spillteste The Old Republic med average 5-10 FPS på en 6 år gammel gamerstasjonær, har jeg bestemt meg for å investere i et nytt byggesett.

Dette er hva jeg har satt sammen:

https://prisguiden.no/liste/125400

(Jeg har Win7, skjerm, annlegg, mus, tastatur og Nostromo.)

Senere vil jeg kjøpe et skjermkort til for SLI, dobble minnet til 16GB og kanskje investere i en SSD for OS.

Vil strømforsyningen være nok til dette oppsettet hvis jeg overklokker CPU, SLI GPUs og installerer maksimalt antall vifter i kabinettet?

Jeg fant frem disse komponentene på jakt etter et "mye for pengene"-oppsett, og føler jeg har funnet et kraftig oppsett med god kjøling og lavt støynivå. Hva sier ekspertene?

- Vargan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har byttet til Corsair HX.

Jeg tror også dette var siste gangen jeg handler hos Amentio. De står oppført med 150+ og 200+ på lager med sine varer, men klarer alikevel å bruke TO dager på å sende de ut. Når jeg ringer support hos Amentio skylder de på leverandøren. Samtidig sender MPX sine varer samme dag og har de klare for henting dagen etterpå (tollpost).

Det nytter ikke å være billigst når lagerstatus og levering er en stor ekkel suppe. Da betaler jeg heller mer for pålitelig og rask service og levering.

- Vargan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...