Gå til innhold

Tre veldig like AMD hovedkort - M4A 88TD-V EVO, 87TD og 87TD EVO - hvilket gir mest for pengene?

Swixcap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

V-Evo : Integrert skjermkort av typen 4250 , Usb 3.0 og for det meste lik 87D Evo hvor begge har god støtte for 2x x16 pci-e mens det billigste alternativet 87D kun har støtte for 1x pci-e.

Om du ikke har behov for det integrerte skjermkortet (som er kjekt å ha) og en ekstra x16 pcie port så kan man jo gå for det billigste alternativet, men personlig hadde jeg nok selv valgt v-evo'en her ja.

Lenke til kommentar

Takk for raskt svar.

Jeg har egentlig ikke bruk for det integrerte skjermkortet, for jeg kjøper et separat skjermkort. MEN, er det noen fordel å ha et integrert skjermkort selv om man har et separat, eller benytter pc'n seg bare av "det beste skjermkortet" - det separate?

Lenke til kommentar

Takk for raskt svar.

Jeg har egentlig ikke bruk for det integrerte skjermkortet, for jeg kjøper et separat skjermkort. MEN, er det noen fordel å ha et integrert skjermkort selv om man har et separat, eller benytter pc'n seg bare av "det beste skjermkortet" - det separate?

Mener det kun var den siste serien med hovedkort basert på AM3+ som kunne nyttegjøre seg av det integrerte skjermkortet når det ikke var behov for ytelsen til det kraftigste skjermkortet. Litt usikker faktisk, mulig noen andre som vet antar jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...