Swixcap Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hei. Jeg har et enkelt spørsmål som jeg retter mot de som er mer kunnskapsrike enn meg angående AMD hovedkort: Jeg har funnet tre gode, veldig like hovedkort, men klarer ikke å velge. Hvilket gir mest for pengene? ASUS M4A88TD-V EVO ASUS M4A87TD ASUS M4A87TD EVO Jeg håper noen kan gi meg et råd. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 V-Evo : Integrert skjermkort av typen 4250 , Usb 3.0 og for det meste lik 87D Evo hvor begge har god støtte for 2x x16 pci-e mens det billigste alternativet 87D kun har støtte for 1x pci-e. Om du ikke har behov for det integrerte skjermkortet (som er kjekt å ha) og en ekstra x16 pcie port så kan man jo gå for det billigste alternativet, men personlig hadde jeg nok selv valgt v-evo'en her ja. Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Takk for raskt svar. Jeg har egentlig ikke bruk for det integrerte skjermkortet, for jeg kjøper et separat skjermkort. MEN, er det noen fordel å ha et integrert skjermkort selv om man har et separat, eller benytter pc'n seg bare av "det beste skjermkortet" - det separate? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Takk for raskt svar. Jeg har egentlig ikke bruk for det integrerte skjermkortet, for jeg kjøper et separat skjermkort. MEN, er det noen fordel å ha et integrert skjermkort selv om man har et separat, eller benytter pc'n seg bare av "det beste skjermkortet" - det separate? Mener det kun var den siste serien med hovedkort basert på AM3+ som kunne nyttegjøre seg av det integrerte skjermkortet når det ikke var behov for ytelsen til det kraftigste skjermkortet. Litt usikker faktisk, mulig noen andre som vet antar jeg. Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Er det noen annen fordel ved å velge AM3+ fremfor AM3? Og vil en prosessor markert med "AM3" fungere i en AM3+-socket (gjør helt sikkert det, men det er bedre å spørre enn å drite på draget)? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 AM3+-hovedkort støtter også AM3-prosessorer, det er ingen AM3+-prosessorer ute nå. Jeg har ikke hørt et kvekk om å bruke integrert grafikkort for å spare strøm ala Z68 for AMD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå