Zabaniya Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Vanlig pensjonsalder etter folketrygdens regler er rundt 67 år i Norge. Man har vel i prinsippet lov til å jobbe livet ut. Det er mange i dag som jobber etter fylte 67. Langdon Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Man pensjonerer seg vanligvis mellom 62 og 67 år, noen holder på til de er 70. Men mange blir uførepensjonister noen år før de skulle pensjonere seg. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Man pensjonerer seg vanligvis mellom 62 og 67 år, noen holder på til de er 70. Men mange blir uførepensjonister noen år før de skulle pensjonere seg. Som f.eks. iChristian. Nå som han er pensjonist har han lite å gjøre, så han kan bruke ekstra mye tid her på diskusjon Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg har dessverre ikke begynt å jobbe, men jeg har litt for lett til å henge her når jeg er på skolen og burde jobbe med masteren min. Og så lenge jeg ikke har kjæresten min på besøk på kveldstid så henger jeg her også innimellom filmvisninger, må jo være hjemme pga barna Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Gamle? 45 år er da ikke mye Foreldrene mine er enda gamlere. Pappa er 59 år og mamma er 56 år. Selv er jeg bare 19 år, så jeg har gamlere foreldre enn deg. Og begge er spreke Postet av anonym: f93b08bf495d7460d3cd514c7baaec5a 1 Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Pappa er 57 og mamma er 56. Jeg er 16. Eat shit. Jeg kjenner forøvrig en som er like gammel som meg, men som har en far på 67 (?) år. Endret 1. juli 2011 av Magnus_L 1 Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg er 21 år gammel, min far er 80 år gammel. Beat that! Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Rundt 70ish er jo bare gjennomsnittsalderen. Med nåtidens hektiske hverdagene, så kan det skjer ulykker. Ring dine kjære og si at du er glad i dem i dag. Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Du begynner nok å roe deg litt ned ang dette når du blir eldre. Nå som du er 14 klarer du vel ikke å se for deg et liv uten foreldrene dine.. Men om noen år har du stifta familie selv, egen hus/leilighet, jobb og eget liv der du klarer å ta vare på deg selv uten hjelp fra de. Foreldrene dine kommer nok til å dø av alderdom, noe som er helt naturlig, og kommer til å skje alle... Det blir selvfølgelig kjipt uansett.. men du kommer nok til å takle det mye bedre når du blir eldre, enn om foreldrene dine hadde dødd fks nå... Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 LOL! Du har fakkings meg ingenting å bekymre deg om gutt! Jeg er 17, og pappa fylte nettop 56 og mamma fyller snart 52. De kommer til å leve til jeg er godt voksen, og det er jeg godt fornøyd med. Ingen vits å bekymre seg for dagen de dør, for da vil du være fult i stand til å ta vare på deg selv. Faren min vokste opp uten foreldrene sine, og har greid seg flott i livet. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Klarer ikke å ta TS på alvor, sorry. 4 Lenke til kommentar
Tuddelidu Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg er 19 år, mamma er 59 og pappa er 43. Og du tror dine foreldre er gammel? Mamma er 59! hun blir 60 når jeg blir 20! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Klarer ikke å ta TS på alvor, sorry. Jeg tar han alvorlig, men det er også fordi jeg har en mistanke om hvem det er Så ikke vær så nebbete... Men tilbake til Topic. Jeg er 26, Mamma 52, Pappa 53, MEN minstebroren min blir 9 i år... Der har du diff der Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg er 21 år gammel, min far er 80 år gammel. Beat that! Oi, da Postet av anonym: e86c0745b9fda092638f29b71c87fd6a Lenke til kommentar
D_czipher606 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Har foreldre som er omtrent like mye eldre og har tenkt det samme selv. Ikke funder på når de kommer til å gå bort. Er det en ting som man bør ta "der og da" så er det bortgangen til andre. Bare nyt tiden du har med de nå og lev som normalt. I mange mange tusen år har mennesker blitt født, levd ett liv og deretter gått bort. Det er faktisk én (kanskje den eneste) ting som ALLE mennesker som lever og har levd har til felles. Og det er ingen som vet hva som skjer videre. Jeg personlig velger å tro på respawning. At "lyset man ser" i enden av tunellen faktisk er livmor åpningen til din neste mor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå