Jockstrap Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har lenge drevet med havfiske, da snakker vi stang, garn, line, teiner, you name it. Nå tenker jeg i nye baner og vil prøve elvefiske, og lurer da på hvilke elver på Sunnmøre som kan være verdt å prøve? Hvilket utsyr trenger jeg? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Skal du fiske med mark eller sluk, så trenger du en lang haspelstang. Fra 12 fot og oppover burde være passende. Ellers kan det være en fordel med håv. Lenke til kommentar
Jockstrap Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Ok, noen som vil anbefale noen elver? Lenke til kommentar
tripp1 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 12 fot eller oppover??? har fiska ørret hele livet og, og stanga mi er 7 fot, det er helt perfekt spør du meg, kunne aldri tenkt meg en stang på 12 fot eller oppover, det er jo sånne lange teleskop stenger di brukte i gamledager! hehe Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 12 fot eller oppover??? har fiska ørret hele livet og, og stanga mi er 7 fot, det er helt perfekt spør du meg, kunne aldri tenkt meg en stang på 12 fot eller oppover, det er jo sånne lange teleskop stenger di brukte i gamledager! hehe Da er du alt for trangsynt. Til elve- og fjellfiske er lange stenger en fordel. Dersom du tror en moderne haspelstang med litt lengde føles som en teleskopstang av glassfiber, inviterer jeg deg med på tur for å motbevise det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå