tarantell Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hei. Da jeg fikk med windowscden, og jeg måtte kjøpe 's lisens, fikk jeg ikke med gjonopprettingsdisken, og lurer videre på, kan jeg gjenopprette disken med win xp cden UTEN oppgradering, altså jeg vil formatere disken.....? takker for alle, og svar som fører til at jeg kan formatere disken.... Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 ? Tror du må ordlegge deg litt bedre :-? Har du kjøpt oppgradering til XP? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hm... vil du formattere disken eller gjenopprette en ødelagt windows-installasjon? Eller formattere først, så reinstallere? Om det er siste alternativet, smekker du bare i den CDen (virker som en vanlig original windowsXP cd), og går frem som om du installerer for første gang. Velg partisjon, formatter disken (ikke quick) med ntfs filsysten, og installer XP. Du trenger ikke oppdatere noe først, om det er Service Pack 1 og slikt du tenker på. -P- Lenke til kommentar
tarantell Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 skjønner **** ikke hva som er skjedd med min 40 GB!!!!! Da jeg instalerte den fra win me, hadde jeg 35 GB ledig, og nå??? 22,3...... steike, hardisk trenger jeg ja :o jeg vil formatere den jeg, men jeg har jo ikke disken så..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå