Jo Are Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Frista litt Dagen i dag har gått greit, har egentlig hatt lite tid til å tenke over snop mangel. Vært ute på tur Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Ja, i morgon ved midnatt kan du feira vekesjubileum. Kan ikkje sprekka no, veit du . Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Har i de siste dagene spist en del leverpostei i fra Stabburet, men ser nå at den inneholder sukker. Men det er kanskje ikke så mye at det gjør stor skade, eller? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Har aldri likt godteri spesielt godt egentlig, ikke i nærheten av å være "avhengig" av det i vertfall, ikke brus heller for den saks skyld. Spiste jo litt små godt når jeg var liten, men nå har jeg nesten helt mistet lysten. Brus er vel det eneste jeg kan få LITT tørste etter i blant, gjerne nå om sommeren må jeg ha en cola. Nei, tar heller en god biff over godteri anyday, og salte ting generelt er også myyyye bedre - Sørlandschips, Popcorn, nøtter osv/OL Hvorfor poster jeg her? Og ja, har lest at det er mer vanlig for gutter å like salte ting, mens jenter gjerne liker litt mer søtt stuff, kaker, godteri, sjokolade og sånt. Edit: Kan bare slenge med at selv om jeg spiser så lite godteri merker jeg fort at sukker lysten kommer sterkt hvis jeg har kjøpt en stor cola og drikker den over en helg/dag. Da får jeg veldig sånn, faen må ha litt mer følelse. Så det hjelper nok å holde seg unna godteriet en stund ja.. Endret 4. juli 2011 av Carlgutt 1 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Dagen i dag har gått veldig greit, tror muligens jeg er kommet over det verste nå 1 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Godt jobba! Husker selv at jeg stoppet med godteri/sjokolade/is/brus/chips når jeg var 19 år, og går nå på 4. året. Kan bare si at det er verdt det i lengden. Man merker at humøret og energien er mer stabil enn med et såpass stort sukkerinntak. Hvis man da i tillegg trener og spiser noenlunde variert og sunt så er det toppen av velvære. Stå på Endret 7. juli 2011 av Antatra Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Og ja, har lest at det er mer vanlig for gutter å like salte ting, mens jenter gjerne liker litt mer søtt stuff, kaker, godteri, sjokolade og sånt. Jeg liker best søte ting :S Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Good for you little pal, good for you 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå