Merlixus Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Skal ha en ny telefon, Har hatt samsung wave en stund. God telefon, men har bada og ikke qwerty tastatur. Så kunne tenke meg en med Qwetry tastatur, minst 8mp kamera, HD video optak ville vært fint også. Android ser ut til å få flest gode kritikker her... Tenkte på en Nokia, men lest så mye klager over at Symbian ikke er godt nok og at android har så mye mere å greier.. Er Symbian så dårlig??? Så har dere noen forslag for meg? Lenke til kommentar
ProgKris Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Samsung galaxy 2 tror jeg er et godt alternativ for deg Ja det er dårlig men er eneste utvei hvis det ikke holder med touch qwerty tastatur. du kan gå for HTC Desire Z men tror ikke den har HD video filming. og HTC kamra pleier å suge ganske hardt! Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Nei, Symbian er ikke så dårlig. Bare litt for avansert for enkle brukere. Lenke til kommentar
ProgKris Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Nei, Symbian er ikke så dårlig. Bare litt for avansert for enkle brukere. Kaller ikke det for vanskelig, kaller det dårlig UX (i hvertfall ovenfora alt annet av smarttelefoner) Interesert i UX? da vil jeg anbefale denne filmen: http://ndc2011.macsimum.no/SAL4/Torsdag/0900-1000.wmv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå