Tunky Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Matematikk X er vel et suppleringsfag på 3 timer som det er beregnet å ta ved siden av R1. Dette er for å "fylle" de tre timene som fellesfagsmatten (2P) tar på timeplanen. Akkurat som Geofag X. Ellers kan man ta R1 og tre andre programfag. To timer er ikke så aldeles mye. Jeg syntes det var greit å ha tre realfag og et annet fag som int. engelsk. X-matte virker interessant da... Jaja, selvsagt. Mente ikke at man MÅ ta 3 5-timersfag + 1 3-timersfag. Var en del hos oss som tok 4 5-timersfag. Var forøvrig ei som tok R1, Fysikk 1, Int. Engelsk, PIS og Geofag X. I tillegg tok ho to fag som privatist. Så det er ikke umulig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Politikk, Individ og Samfunn. Det er vel egentlig en gruppe av fag, når jeg tenker meg om. Hos oss har vi bare ett PIS-fag i 2. klasse og derfor går det bare under "PIS" selv om faget heter noe anna. Tror det er Sosiologi og Sosialantropologi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå