Can Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hei. Jeg er veldig skeptisk til piller og slikt som sier at man mister magefett osv av det, og skjønner jo at mye av det er tull, og at man selvfølgelig på ta flere grep enn noen piller for å miste fett. Spørsmålet mitt er om det er noen fettforbrennere som fungerer, og om de fungerer godt nok til at det er noen vitså kjøpe de? Takk takk! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Placebo effekten fungerer, men ikke nå som du vet det CLA har vel hatt en viss effekt på noen, men jeg vet ikke om noe som man kan garantert si fungerer. Lenke til kommentar
pencap Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg vil tro at det beste er bare å gå for et bra treningsprogram/diett... Disse pillene koster blod.. Bedre å bruke penger på andre ting, og fokusere på trening i stede Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Om du funker har de tilnærmet null effekt. Koffein eller grønn te er billig og har faktisk dokumentert effekt på din forbrenning, men det er kanskje ikke "fancy" nok for de fleste. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Det er satt i samme bås som resten av helsekost-produktene du finner. Så lenge det er naturlig innhold, så har de ikke behov for medisinsk garanti. De fleste fettforbrennere jeg har sett inneholder stort sett bare vanlige stoffer som grønn te, kakao eller krydder. Det er i mine øyne kun svada. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 hei først og fremst vil jeg bare komme med noen tilbakemeldinger på følgende svar. Disse pillene koster blod.. jeg kjøbte en pakke med stackforce (fatburner) fra QNT. kosta meg 319 kr. den varer i hundre dager, og er meget effektiv. 319 / 100 = 3,19 per dag/pille. (men varer sansynligvis lengre for de fleste) Koffein eller grønn te er billig og har faktisk dokumentert effekt på din forbrenning, men det er kanskje ikke "fancy" nok for de fleste. helt enig. Men i de fleste fatburnere finner man store mengder av koffein ( som en houvud ingridient ) og en del grønn te. Jeg personlig bruker ikke fatburnere daglig å tror at jeg mister vekt. Jeg bruker dem hver dag før trening. Det gir et godt energikick, som gjør det lettere å fullføre treningsprogrammet. Kjøpe Stackforce siden det har et MAS system viss dere lurte tar også grønn te extract utenom. Viss du trener mye, og ikke bruker noen form for "pre workout" supplementer, kan jeg anbefale visse fatburnere. håper jeg var til hjelp Beklager for dårlig grammatikk. Det har aldri vert min greie.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå