Mio Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hei, har nettopp kjøpt meg en DVD brenner og skal brenne en img fil som er ganske stor.har aldri sett en slik fil før.Noen som vet hvordan man brenner slike filer? Har sjekka i Nero,men finner ikke ut så mye. Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 file - burn image - view all files - finn filen - brenn. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg mener å huske at jeg hadde noen img filer, og visste ikke hvordan jeg skulle brenne dem. Jeg prøvde å åpne dem og sa at windows skulle lete etter programmet på nettet. jeg fant ut at de var laget med clone cd så jeg lasta ned det og brente. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 file - burn image - view all files - finn filen - brenn. Hei! Dette funker ikke i Nero. Fila er på 4,31GB får opp ukjent fil når jeg velger all files. funker å pakke den ut med isobuster og brenne vob filene, men det skal jo være en annen måte å gjøre dette på. filens navn er "fluefiske.dvdr.img" så er det ikke noe mer. skjønner ikke helt hvordan man skal få brent den fila uten å pakke den ut på en måte.dette img formatet er helt ukjent for meg enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå